Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با توجه به تغییر رنگ کرونایی این کلانشهر از قرمز به نارنجی، فعالیت اکثر واحدهای صنفی به حالت قبل بازگشته و فقط فعالیت صنف تالارهای پذیرایی همچنان ممنوع است.

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری  افزود: فعالیت چهار صنف اغذیه و پیتزا، آبمیوه و بستنی، سفره خانه های سنتی و رستوران ها در شرایط نارنجی کرونایی مشهد با محدودیت همراه است و فقط می توانند به صورت بیرون بر یا در فضای باز خدمات ارایه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اضافه کرد: در شرایط کرونایی مشهد همه صاحبان صنوف و فعالان واحدهای صنفی ملزم به زدن ماسک هستند و باید از ارایه خدمات به مشتریان فاقد ماسک خودداری کنند در غیر این صورت به محض مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه توسط بازرسان، واحد صنفی جریمه و در صورت تکرار تخلف، مهر و موم می شود. مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به عملکرد بازرسان حوزه اصناف در طرح تشدید نظارت و بازرسی در حوزه کالاهای اساسی گفت: در پی دستور استاندار خراسان رضوی مبنی بر تشدید مقابله با گران فروشی و تخلفات در حوزه عرضه کالاهای اساسی، از ۱۵ تا ۲۳ شهریور ماه ۱۸۰ عملیات گشت مشترک بازرسی اصناف با مرکز بهداشت و اداره نظارت بر اماکن در سطح شهر مشهد انجام شد. دلداری افزود: در نتیجه این بازرسی ها هفت هزار و ۵۴۰ تذکر شفاهی، ۱۷۳ اخطار کتبی، ۱۰۴ جریمه و ۳۱ مورد مهر و موم واحد صنفی متخلف در کلانشهر مشهد در مواجهه با تخلفات گران فروشی و عرضه خارج از شبکه در حوزه کالاهای اساسی انجام گرفت. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تالارهای پذیرایی مشهد وضعیت نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

غلامیان گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

وی بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز