Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:22:55 GMT

انفجار گاز مایع در کرج سه مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۷۴۱

انفجار گاز مایع در کرج سه مصدوم داشت

مهدی سمیعی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه بامداد امروز در یک واحد مسکونی در  خیابان قلم منطقه شاهین ویلا کرج رخ داد که با خساراتی همراه  شد.

وی بیان داشت : برای امداد رسانی به این حادثه ۱۸ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهارایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سمیعی افزود: این حادثه در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه  براثر نشت گاز مایع از سلیندر گازرخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : شدت این این انفجار سبب خسارت به واحدهای طبقات بالا ، پایین و مجاور شده است.

سمیعی بیان داشت : اعضای خانواده سه نفر شامل یک مرد، زن و یک دختر بچه برای درمان  توسط ماموران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

میزان خسارت وارده در دست بررسی است. 

برچسب‌ها البرز شهرداری کرج کرج گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز شهرداری کرج کرج البرز شهرداری کرج کرج گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس

برخی منابع خبری با انتشار ویدئو و تصاویری از وقوع انفجار در کارخانه تسلیحاتی BAE Systems انگلیس خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های انگلیس امروز چهارشنبه از وقوع انفجار در یکی از سایت‌های شرکت صنایع دفاعی بی‌ای‌ئی سیستمز در جنوب ولز خبر داده‌اند.

 

.

 

بی‌ای‌ئی سیستمز که بزرگترین شرکت دفاعی انگلستان است مدعی شد که این حادثه هیچ تلفاتی نداشته است. یک سخنگوی این شرکت گفت حادثه هنوز در دست بررسی است و تحقیقات در خصوص آن ادامه دارد.

سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالیروسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواندپافشاری دولت انگلیس بر اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا

این حادثه در سایت شرکت بی‌ای‌ئی سیستمز در منطقه گلاسکود رخ داده است. سرویس‌های اضطراری گفته‌اند که ساعت 10:49 صبح به محل حادثه فرا خوانده شده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی