Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:26:28 GMT

وکیل ملکی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۹۲۸

وکیل ملکی

امروزه بسیاری از افراد برای احقاق حقوق خود و جلوگیری از آسیب و خسارت های مادی مربوط... - اخبار بازار -

امروزه بسیاری از افراد برای احقاق حقوق خود و جلوگیری از آسیب و خسارت های مادی مربوط به املاک و مستغلات به سراغ وکیل ملکی  می روند. در حالت کلی پرونده های ملکی مرتبط با اموال غیر منقولی مانند ملک، خانه، باغ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.... می باشد. املاک و مستغلات جز با ارزش ترین و گرانبهاترین سرمایه های اقتصادی هر انسانی به شمار می آیند.

 اموال غیر منقول قابلیت جابجایی ندارند اما می توان مالکیت آنها را به شخص دیگری واگذار یا انتقال داد؛ به همین دلیل نیز بسیاری از سودجویان و فرصت طلبان سعی می کنند تا از طریق راه های ناعادلانه و غیر مشروع، اموال غیر منقول دیگران را اخذ کنند.

بر اساس آمار و ارقام بدست آمده در سال های اخیر می توان به این موضوع اشاره کرد که تعداد پرونده های دعاوی ملکی در دادگاه ها و مراجع قضایی کشور بسیار زیاد است و هر روز نیز در حال افزایش است.

برخی از افراد در ابتدا با خود فکر می کنند که پرونده های ملکی دارای روند قضایی ساده ای می باشند و به راحتی می توانند خودشان به تنهایی از پس این پرونده ها بر بیایند اما حقیقت آن است که روند دادرسی پرونده های ملکی نیز دارای پیچیدگی های نسبتا زیادی می باشد و از طرفی دیگر نیز هرگونه آسیب و خسارت در این پرونده ها دارای اثرات بسیار منفی و حتی گاهی هم جبران ناپذیر می باشد.

در برخی از موارد روند دادرسی پرونده ای ملکی تا حدی ادامه پیدا می کند که طرفین پرونده حتی گاهی از حق و حقوق خود دست می کشند، هر چقدر روند دادرسی یک پرونده طولانی باشد باید هزینه دادرسی بیشتری را نیز پرداخت، بنابراین بهتر است برای جلوگیری از چنین مشکلاتی به سراغ یک وکیل ملکی تهران متخصص رفت.

بهترین وکیل ملکی  دارای مهارت و تخصص کافی در زمینه وکالت پرونده های ملکی می باشد و به خوبی می داند که باید از چه دلایل و مدارکی برای تسریع روند پرونده و احقاق حقوق موکل خود استفاده کند.

انواع رایج دعاوی ملکی

الزام به تحویل مبیع

خلع ید

درخواست و مطالبه سرقفلی و در اختیار داشتن حق کسب و پیشه

تخلیه‌‌ی اماکن تجاری در موارد تجویز قانون

دعاوی مربوط به تجویز انتقال منافع مورد اجاره

الزام به تنظیم سند رسمی

تعدیل اجاره واحد تجاری

تخلیه ید

الزام به اخذ پایان کار

تصرف عدوانی

ابطال سند مالکیت معارض

ابطال نظریه هیات حل اختلاف اداره ثبت و اسناد کشور

ابطال سند رسمی‌ به دلیل عدم رعایت شرایط قانونی

ابطال اجرائیه‌‌ی ثبتی

فروش ملک مشاع

دعاوی مرتبط با املاک موقوفه

 

بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی کسی است که بتواند با ارائه ادله کافی و مدارک مستدل در کوتاهترین زمان ممکن، حقوق موکل خود را اخذ کند و از پایمال شدن منافع قانونی او جلوگیری کند.

 اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید از مزایای خدمات حقوقی بهترین وکیل ملکی استفاده کنید به شما توصیه می کنیم با گروه وکلای پارسا تماس بگیرید. گروه متخصص وکلای پارسا دارای کادری مجرب از بهترین وکلای دادگستری می باشد که سریعا به مشکل پرونده شما رسیدگی می کنند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهترین وکیل ملکی پرونده های ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از چه زمانی واژه «ارتش» جایگزین «قشون» شد؟

واژهٔ «ارتش» از مصوبات انجمن واژه‌گزینی ارتش است که در سال ۱۳۰۳ پایه‌گذاری شد.

به گزارش ایسنا، گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی به‌مناسبت روز ارتش بخشی از کتاب «واژگان نظامی مصوب فرهنگستان ایران» (۱۳۱۴–۱۳۲۰)» از محسن روستایی را به اشتراک گذاشته است. در این متن آمده است: «گروهبان، سرهنگ، ستوان، ...» بخشی از این درجات نظامی که اکنون در زبان فارسی رایج هستند، ساختهٔ انجمن واژه‌گزینی ارتش است که پیش از تأسیس فرهنگستان ایران (فرهنگستان اول) بنیان گذاشته شد.

پس از کودتای سوم اسفند و با تشکیل «ارکان حرب کل قشون»، ساخت واژه‌های فارسی برای مفاهیم جدید، نیاز مهم ساختار نظامی کشور شد. بنابراین، در سال ۱۳۰۳ خورشیدی، انجمنی با حضور نمایندگان وزارت معارف و وزارت جنگ تشکیل شد و برای تعدادی از واژه‌های بیگانه نظامی معادل‌یابی کردند یا اصطلاحات جدیدی را به‌جای واژه‌های قدیمی برگزیدند. واژه‌گزینی برای درجات نظامی و استانداردسازی آنها جزو فعالیت‌های این انجمن بود. 

برخی از این درجات عبارت است از: گروهبان‌یکم (به‌جای وکیل اول)، گروهبان‌دوم (به‌جای وکیل راست)، گروهبان‌سوم (به جای وکیل چپ)، ستوان یکم و دوم و سوم (به‌جای نایب)، ستوان‌یار (به‌جای معین‌نایب)، سرگرد (به‌جای یاور)، سروان (به‌جای سلطان).

انتخاب واژهٔ «ارتش» به‌جای «قشون» نیز از مصوبات این انجمن است

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) نمایش تسلیحات پیشرفته ارتش ایران در مراسم رژه (عکس)

دیگر خبرها

  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • از چه زمانی واژه «ارتش» جایگزین «قشون» شد؟
  • «قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور
  • طرح سوال از قوه قضائیه در مجلس به دلیل استنکاف از قانون وکلا