Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت رئیس جمهور اصول دوازده‌گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم را به اعضای دولت و دستگاه‌های اداری و اجرایی ابلاغ کرد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پاد، در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت رئیس جمهور اصول دوازده‌گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم را به اعضای دولت و دستگاه‌های اداری و اجرایی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به پیوست این ابلاغیه، مأموریت‌ها و وظایف هر یک از دستگاه‌ها برای مقابله با فساد نیز مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: ظرفیت‌های سفر آیت‌الله رئیسی به تاجیکستان   تکمیل می‌شود برچسب ها: رئیس جمهور هیئت دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور هیئت دولت مقابله با فساد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی قدرتی در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان سمنان اظهار کرد: همه مردم باید به پاس خدمات دولت سیزدهم در استقبال با شکوه از ریاست جمهور شرکت کنند.

رئیس شورای وحدت استان سمنان تاکید کرد: مردم ولایت مدار و شهید پرور استان سمنان به پاس زحمات ارزشمند رئیس جمهور مردمی استقبال باشکوه، درخور شان و مثال زدنی در این دور سفر از ایشان به عمل خواهند آورد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان همواره جز ممتازین بوده اند، عنوان کرد: برای این امر می‌توان به مصادیقی از جمله برتری استان در اعزام به جبهه‌ها، ایثار و شهادت، نوعدوستی و مسائل فرهنگی اشاره کرد و این روحیات انقلابی باعث می شود استان در تمام صحنه های انقلاب خوش بدرخشد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: مردم غیور استان ضمن استقبال گسترده از رئیس جمهور عزیز و هیئت همراه به واسطه حضورشان در استان بین الحرمین، رسم مهمان نوازی را در حق مهمانان خود بجا می آورند.

«سمنان نقش موثری در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی دارد»

وی افزود: مردم استان کویری سمنان، با وجود سه مشکل اساسی نقش موثری در بخش‌های صنعت، کشاورزی و معدن دارند در سال‌های اخیر به خوبی توانسته‌اند در حوزه‌های تولید و اشتغال خدمات شایانی به دولتمردان ارائه کنند و اکنون خواسته آنها از رئیس محترم جمهوری این است که با حل نمودن این سه مشکل، زمینه تحقق بیشتر منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق شعار سال را فراهم کنند.

«استان سمنان تشنه است»

رئیس شورای وحدت استان سمنان، آب را یکی از مشکلات اساسی استان برشمرد و تاکید کرد: این مهم همواره، در دولت‌های مختلف طی ۴۵ سال گذشته توسط بزرگان و اقشار مختلف مطرح شده که امیدواریم به دست با کفایت دولتمردان دولت سیزدهم حل شود.

وی ادامه داد: با اطمینان می‌توان گفت اگر مشکل آب در استان حل شود، جهش قابل توجهی در حوزه‌های تولیدات صنعتی و کشاورزی استان صورت خواهد گرفت که منجر به ایجاد اشتغال قابل توجهی نیز خواهد شد.

«ضرورت بازنگری در جانمایی جاده حرم تا حرم/ فاصله جاده از شهرها کم شود»

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی عنوان کرد: با توجه به اینکه حدود ۷۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائرین حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثنا از استان سمنان عبور می‌کند، افتخار میزبانی بیش از ۲۰ میلیون زائر ر طول سال نصیب استان سمنان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: با وجود این تعداد زائر در طول سال متاسفانه جاده‌های استان از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و در طول سال شاهد تصادفات متعددی در جاده‌های استان هستیم که بعضاً منجر به فوت، قطع عضو و صدمات دیگر به هم‌وطنانمان می‌شود.

وی اظهار کرد: این امر می‌طلبید که نسبت به اصلاح جاده‌ها اقدام شود از این رو احداث آزادراه حرم تا حرم در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفت که مردم استان در این خصوص انتظار دارند تا بازبینی در مسیر جاده‌ها صورت گیرد زیرا در طرح فعلی، جاده فاصله زیادی از شهرها دارد و این امر ارتباط مسافران و زائران را با شهرها قطع می‌کند.

«طرح حرم تا حرم، رونق اقتصادی ایجاد کند»

رئیس شورای وحدت استان سمنان ادامه داد: با این اوصاف، اجرای طرح حرم تا حرم، نه تنها به ظرفیت های اقتصادی فعلی استان اضافه نمی‌کند، بلکه همین مقدار رونق اقتصادی حاصل از تردد زائران در شهرها نیز پس از تکمیل پروژه از بین می‌رود.

وی عنوان کرد: انتظار مردم از دولت مردمی سیزدهم تسریع در اصلاح پروژه و تکمیل آزادراه حرم تا حرم به منظور افزایش ضریب ایمنی زائرین در جاده‌ها است.

«حل مشکل معیشت مردم با جدیت پیگیری شود»

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: همانگونه که همه شاهد بودیم دولت سیزدهم یکی از مردمی‌ترین دولت‌ها از بتدای انقلاب بود به گونه‌ای که رهبری با وجود حمایت‌هایی که از همه دولت‌ها داشتند، بهترین تعبیر را خصوص زحمات رئیس دولت سیزدهم و دولتمردان این دولت به عمل آوردند و فرمودند از همه دولت‌ها حمایت می کنم اما از دولت سیزدهم، تمجید هم می‌کنم.

وی افزود: این امر وظیفه دولت سیزدهم را در خصوص حل و فصل مشکلات مردم بیشتر کرده و توقع مردم نیز از دولت آیت الله رئیسی به واسطه این تمجید مقام معظم رهبری سنگین‌تر است و لازم است در خصوص رفع مشکلات اقتصادی مردم اقدامات جدی تری صورت گیرد.

رئیس شورای وحدت استان خاطرنشان کرد: حل مشکل معیشتی مردم به افزایش وحدت و یکپارچگی آنها کمک خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896212

دیگر خبرها

  • مهم ترین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به سمنان
  • رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • اگر فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن سخت است
  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • ببینید | رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود