Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کمبود دوباره سیلندر گاز در بندرعباس بار دیگر سبب گلایه و نارضایتی مردم شده است به طوری که برای تهیه یک سیلندر گاز پُر و تعویض آن با سیلندر خالی باید گاهی 3 تا 4 بار به مراکز توزیع کپسول مراجعه کرد و دست خالی بازگشت.

از سوی دیگر مردم گمان می‌کنند که این نابسامانی در توزیع گاز مایع در سطح شهر با هدف هدایت مردم به سمت خرید انشعاب گاز خانگی است که این روزها در بسیاری از محلات کشیده شده اما مردم حاضر به خرید انشعاب به دلیل گرانی آن نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: قیمت سیلندر گاز خانگی با نرخ مصوب 167 هزار ریال توزیع می شود و عرضه با نرخ بیشتر از آن تخلف محسوب می‌شود.

از این اظهار نظر می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا پشت پرده کمبود سیلندر گاز در شهر، تمایل فروشندگان سیلندر به نرخی بالاتر از نرخ مصوب است و اکنون در اوج کمبود سیلندر گاز و کمیابی آن، می‌توان شماره‌هایی را در سطح شهر یافت که هر نوع سیلندری را با قیمت 40 تا 50 هزار تومان موجود دارند و آن را درب منزل تحویل می‌‌دهند.

این مسؤول افزوده که تیم های بازرسی در حال گشت زنی و نظارت بر فروش سیلندر گاز در استان هستند و به محض مشاهده تخلف با آنان برخورد، تشکیل پرونده و به مراجع ذیصلاح ارجاع داده می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در ادامه بر همکاری مردم با این حوزه تاکید کرد و ادامه داد: با همکاری مردم می‌توان بسیاری از تخلفات را شناسایی و با مجازات متخلفان، زمینه وقوع تخلف را در جامعه کاهش داد.

پیروی منش از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

پیگیری برای تأمین مستمر سیلندرگاز در سطح شهر بندرعباس یک وظیفه اساسی بر دوش مسؤولان امر بخصوص شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی با نظارت فرمانداری بندرعباس است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: کمبود سیلندر گاز بندرعباس گرانی کپسول گاز گرفتاری مردم خبرگزاری فارس پیروی منش سیلندر گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت موتور شش سیلندر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این موتور چهار هزار سی سی، در خودرو‌هایی با کاربرد‌های مختلف از جمله بیراهه نورد (آفرود)، باری و خدمات رسان استفاده می‌شود.
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت موتور شش سیلندر
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم