Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@10:53:24 GMT

فرهاد مجیدی فرشته نجات سرمربی الهلال

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۷۷۴۸

فرهاد مجیدی فرشته نجات سرمربی الهلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نوشته پایگاه سعودی اسپورت؛ لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال پیش از این به دنبال جذب یک دروازه بان خارجی به جای عبدالله المعیوف بود و الهلال در آستانه توافق با محمد الشناوی دروازه بان الاهلی مصر قرار داشت اما وی بعد از مسابقه مقابل استقلال نظر خودش را تغییر داده و به معیوف که عملکرد درخشانی در این بازی داشت اعتماد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس الهلال به دنبال جذب دروازه بان خارجی نخواهد بود.

الهلال که برای جذب الشناوی با النصر رقابت می کرد دیگر به دنبال دروازه بان خارجی نیست و حالا باشگاه النصر به راحتی می‌تواند برای جذب سنگربان مصری تلاش کند.

از سوی دیگر پیروزی مقابل استقلال موجب شد که باشگاه الهلال دوباره به ژاردیم پرتغالی سرمربی این تیم اعتماد کند و به دنبال تغییر کادر فنی این تیم نباشد. فهد الفرج مدیر اجرایی باشگاه الهلال بعد از پیروزی مقابل استقلال گفت: هواداران الهلال می‌توانند به پیشرفت و عملکرد بهتر تیم در هفته های آتی امیدوار باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژاردیم الهلال استقلال استقلال الهلال ژاردیم دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال لاتزیو از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با دو گل یوونتوس را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار برگشت تیم‌های لاتزیو و یوونتوس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک لاتزیو به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم یوونتوس توانست با ۲ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم یوونتوس توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ والنتین کاستیانوس با یک ضربه سر از روی نقطه کرنر توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و نیمه اول به سود لاتزیو به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ والنتین کاستیانوس با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه تیم یوونتوس را باز کند و در این بازی دبل کند.

در دقیقه ۸۳ آرکادیوژ میلیک یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد اما نتوانست فرشته نجات بیانکونری شود و بازی در نهایت بازی به سود لاتزیو به اتمام رسید.

یوونتوس در مجموع دیدار رفت و برگشت موفق شد به فینال جام حذفی ایتالیا راه یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم