Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله اول اردوی تیم ملی امید در حالی از فردا در تهران آغاز می شود و 22 بازیکن از 66 بازیکن دعوت شده به اردوی این تیم، با حضور در مرکز ملی فوتبال خودشان را به مهدی مهدوی کیا معرفی می کنند که همچنان اعتراض ها به لیستی که در فدراسیون فوتبال تهیه شده ادامه دارد

دعوت از بازیکن 25 ساله به اردوی تیم ملی زیر 23 سال، تنها اشتباه بزرگ کسانی که لیست 66 نفره تیم ملی امید را برای مهدی مهدوی کیا نوشتند، نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرد آورندگان این لیست 66 نفره، حتی یک بازیکن هم از تیم قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور را به اردو دعوت نکرده اند!

به گزارش طرفداری، انتخاب مهدی مهدوی کیا برای هدایت تیم ملی امید به دلیل آشنایی این چهره با فوتبال پایه خرسندی اغلب کارشناسان را به دنبال داشت اما لیست اولیه ای که فدراسیون فوتبال برای مهدوی کیا نوشت، مشخص کرد این مربی چه کار سختی در پیش دارد.

در لیست 66 نفره تیم ملی امید، صرف نظر از دعوت بازیکن 25 ساله به نام امیرمحمد منصف به اردوی زیر 23 ساله ها، هیچ بازیکنی از تیم قهرمان لیگ برتر امیدها دیده نمی شود.

فدراسیون فوتبال لیگی را به نام لیگ برتر امیدها برگزار کرده و در این لیگ تیمی به نام نساجی قهرمان شده و حالا از تیم قهرمان حتی یک نفر هم لایق حضور در جمع 66 بازیکن حاضر در اردو تشخیص داده نشده است.

باور کنید این بیشتر به شوخی شبیه است تا خبر یا تحلیل! فدراسیون فوتبال در واقع نه فقط به نساجی بی احترامی کرده بلکه برای تورنمنتی که خودش زحمت برگزاری اش را کشیده هم هیچ ارزشی قائل نشده است.

کاش فدراسیون فوتبال شفاف اعلام می کرد این لیست 66 نفره را چه کسانی نوشته اند که از مازندران امیر محمد منصف 25 ساله را لایق حضور در اردوی زیر 23 سال می دانند اما بازیکنان تیم قهرمان لیگ امیدهای کشور را اصلا نمی بینند؟

از لیگ آزادگان هم بازیکن به این اردوی سه مرحله ای دعوت شده اما نساجی که قهرمان ایران است هیچ جایی در این اردو ندارد.

راست و دروغش گردن راوی که می گفت در نوشتن این لیست از برخی کارشناسان هم مشورت (بخوانید توصیه و سفارش) گرفته شده است!

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد برانکو ایوانکوویچ: تیمی‌ ساختم که می تواند حداقل تا ۱۰ سال قهرمان و آقای فوتبال ایران باشد تحلیل آماری بارسلونا - بایرن مونیخ؛ پیروزی 3-0 با حس و حال 8-2 درگیری لفظی لاپورتا با کومان؛ احتمال اخراج فوری سرمربی هلندی از بارسلونا حمله صادقی به کنعانی زادگان: یادش رفته پرسپولیس را به دلارهای قطری فروخته است! برترین های قرن با علی بحرینی: معدود فیلم های علیدوستی را ببینید، او بهترینِ قرن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی امید لیست 66 نفره تیم قهرمان مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ۳۹ بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.موریس موتا پائر سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرده بود که این مرحله از اردوی آمادگی با هدایت پیمان اکبری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این تمرینات موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران اسامی ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کرد که اسامی این بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی به شرح زیر است:پاسور: محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد و ایلشن داوودی‌پوردریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایوفرمنش، مرتضی شریفی، آرمین افشین‌فر، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرستمدافع میانی: سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، محمد فلاح، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدیقطر پاسور: امیر غفور، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست، رضا رضایی، علیرضا عبدالحمیدی، امیرحسین صداقت و سید امیرحسین ساداتیلیبرو: مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، مهران توانا

از نکات جالب این لیست می‌توان به حضور نام امیر غفور و تغییر پست علیرضا عبدالحمیدی اشاره کرد.

بر این اساس آماده سازی تیم ملی از روز چهارشنبه وارد مرحله جدید خود خواهد شد و محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی از فردا شب سه شنبه ۲۸ فروردین خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی خواهند کرد تا از صبح چهارشنبه تمرینات اختصاصی خود را بدون پرش در سالن فدراسیون والیبال آغاز کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و در صورت آمادگی بازیکنان و رقابت نزدیک در پست‌های مختلف تمرینات تیم ملی در دو گروه الف و ب در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد.

در این مرحله از تمرینات پیمان اکبری با هماهنگی موتا پائز سرمربی تیم ملی هدایت تیم ملی در اردوی مردان والیبال ایران را بر عهده دارد و علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان را در اردوی آمادگی این تیم تشکیل می‌دهند و موتا پائز فرانسوی نیز از چهارم اردیبهشت وارد تهران می‌شود و به صورت مستقیم هدایت تمرینات تیم ملی را به دست خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • رسمی: لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • پائز دو بازیکن جدید به اردوی تیم ملی والیبال فراخواند
  • لیست مسافران فوتسال ایران برای جام ملت‌های 2024 آسیا
  • قهرمان سابق کاراته قم سرمربی تیم ملی امید شد