Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@17:57:42 GMT

بررسی قدم بعدی پرسپولیس در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۸۹۱۵

بررسی قدم بعدی پرسپولیس در آسیا

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره روز گذشته به اتمام رسید و پرسپولیس ایران، النصر عربستان و الوحده امارات موفق شدند با شکست حریفان خود راهی مرحله یک چهارم شوند.

پرسپولیس با غلبه بر استقلال تاجیکستان و الوحده با عبور از الشارجه امارات حضورشان در مرحله بعد را تضمین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النصر هم با یک گل برابر تراکتور ایران به برتری رسید و به جمع تیم‌های مرحله یک چهارم اضافه شد. پیش از این الهلال عربستان توانسته بود استقلال ایران را حذف کند و جواز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد. در منطقه شرق آسیا هم روز گذشته ناگویا گرامپوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی از مرحله یک هشتم صعود کردند و دو تیم دیگر صعود کننده هم امروز رونمایی خواهند شد.

قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا روز جمعه در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و پرسپولیس با یکی از سه تیم الهلال، الوحده و یا النصر روبه‌رو خواهد شد. بازی‌های مرحله یک چهارم، نیمه نهایی و فینال به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود. به نظر می‌رسد در صورت برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگران، الوحده بهترین گزینه برای رویارویی با پرسپولیس باشد چرا که النصر و الهلال از ظرفیت میزبانی بهره می‌برند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مرحله یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان با مصدومیت غیرمنتظره دو بازیکن تیم‌های الهلال و النصر در آخرین تمرین پیش از دیدار سرنوشت‌ساز مقابل تیم ملی تاجیکستان، درگیر چالش شده است.

تیم رسانه‌ای تیم ملی عربستان در گزارش خود اعلام کرد که روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی با مصدومیت عبدالله المالکی هافبک الهلال و عبدالرحمن غریب، ستاره النصر، دو ضربه دردناک دریافت کرد.

طبق گزارش‌ها، مالکی در آخرین تمرین برای این دیدار از ناحیه زانو آسیب دید و همین اتفاق برای غریب نیز رخ داد. مصدومیت مالکی که به‌طور ناگهانی در حین تمرین و هنگام پاس دادن توپ رخ داد، شدید بود و او را مجبور به ترک فوری تمرین کرد.

غریب نیز به همین ترتیب پس از تجربه دردهای مشابه ناشی از مصدومیت مجبور به کناره گیری از تمرین شد و این تیم را با غیبت خود در شرایط سختی در آستانه بازی پیش رو قرار داد.

هنوز مشخص نیست مصدومیت مالکی و غریب چقدر جدی است و آیا آنها می‌توانند در دیدار مقابل تاجیکستان شرکت کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان