Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-23@12:16:15 GMT

وزیر نفت با رادیو اقتصاد گفت‌وگو می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۱۳۱

وزیر نفت با رادیو اقتصاد گفت‌وگو می‌کند

وزیر نفت برای تشریح مهم‌ترین برنامه‌های این وزارتخانه در دولت سیزدهم و پاسخ به پرسش‌هایی درباره تأمین گاز زمستانی با برنامه «رهیافت» رادیو اقتصاد گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش شانا، برنامه رهیافت امروز (چهارشنبه، ۲۴ شهریورماه) ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه از رادیو اقتصاد به صورت زنده پخش می‌شود.

جواد اوجی برای نخستین بار ۱۰ شهریورماه در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» شبکه دوم سیما، مهم‌ترین برنامه‌های صنعت نفت دولت سیزدهم را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت سوم شهریورماه با کسب ۱۹۸ رأی موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان وزیر نفت دولت سیزدهم انتخاب شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: جواد اوجی وزیر نفت رادیو اقتصاد وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی

وزیر کشور گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد وحیدی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است، اظهار کرد: دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشورمان را ببینند، مدیران ما پاک‌دست و در حال خدمت‌گزاری هستند و این از تلاش یک فرد نیست، بلکه نظام است.

وی با بیان اینکه حسینی‌پور اتفاقات خوبی برای مازندران رقم زد، عنوان کرد: فعالیت خوب وی چه در زمان مدیریت قبل از استانداری و چه در زمان استانداری با پشتوانه قوی برای این استان تلاش کردند و اتفاقات خوبی رقم زدند.

وزیر کشور ادامه داد: با جریان علمی و جریان معنوی قوی و با استفاده از ظرفیت‌های مهم طبیعی فعالیت‌های مؤثری انجام شد، تجربه امروز پس از دو سال‌واندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم.

وحیدی با تاکید اینکه مازندران جایگاه مهمی دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر دهیم، با وجود بیماری همسرشان فداکارانه ماندند تا به مسائل امور بپردازند و این تغییر نه به دلیل ضعف مدیریتی بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر انجام شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا می‌خواستند در وزارت کشور از وی استفاده کنند، اما معاون رئیس‌جمهور نظرشان این بود که از حسینی‌پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور در خصوص استاندار جدید مازندران بیان کرد: یوسف نوری در کمتر حوزه‌ای است که صاحب نظر نباشد، گردشگری، برنامه‌ریزی و آموزش طراحی و معنوی، اخلاقی و در کنار دانش و کار جهادی می‌توان از وجودش استفاده کرد.

وی گفت: ظرفیت‌های مهم استان و کارهایی که باید به نتیجه برسد، مانند اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، جهش تولید که موضوعات بسیار مهم است و می‌توان نقش ایفا کند.

کد خبر 747270

دیگر خبرها

  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است