Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:45:05 GMT

اقتدار نیروی دریایی ارتش بازآفرینی تمدن نوین اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۳۴۹

اقتدار نیروی دریایی ارتش بازآفرینی تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس ضمن تقدیر از تک‌تک افرادی که در اجرای مأموریت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی سهم داشتند، اظهار داشت: مسلماً حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین المللی که در جلوی چشم صهیونیست‌ها و نظام سلطه صورت گرفت نویدبخش نابودی دشمنان اسلام، عزّت مسلمانان و بازآفرینی تمدن نوین اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما باید روزگاری را بیاد بیاوریم که آمریکایی‌ها در کشورمان مثل اربابان میدان‌داری می‌کردند، اما امروز در حال فرار از منطقه غرب آسیا هستند و به این باور رسیده‌اند که باید ما را با فرهنگ و دین خودمان به رسمیت بشناسند.

آیت‌الله دژکام یادآور شد: خوب است که ارتش با فراغت از وظایف ذاتی خود به کمک تولید بیاید و موجب تحقق شعار سال شود تا با افزایش تولید بتوانیم تورم را مهار کرده و در جنگ اقتصادی که بر ما تحمیل شده پیروز شویم که نظیر این کار در سایر کشورهای موفق نیز انجام شده است.

او ابراز امیدواری کرد که انشالله آینده ایران به گونه‌ای باشد که تمام کشورهای اسلامی به برکت حضور مقتدرانه ارتش در آب‌های آزاد دنیا احساس آرامش، امنیت و توانمندی در تعامل با سایر تمدن‌های بشری داشته باشند و هر روز بهتر از دیروز قدرت، عظمت، تمدن و فرهنگ خودشان را تبلیغ و ترویج کنند.

امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس با همراهی حجت الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس به منظور تشریح مأموریت ناوگروه ۷۵ نداجا و تحویل کتابچه «اقتدار دریایی» با آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر 5305711

منبع: مهر

کلیدواژه: لطف الله دژکام ارتش جمهوری اسلامی ایران تمدن اسلامی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل اربعین حسینی شیوع کرونا زلزله واکسیناسیون ایلام خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد