Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - پس از تشکیل دولت سیزدهم گزینه‌های متعددی برای استانداری کرمانشاه مطرح شدند ولی با گذشته چند روز مشخص شد که برخی از آنها اقبال بیشتری برای مدیریت ارشد استان کرمانشاه دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، پس از رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت سیزدهم و استقرار وزیران، موضوع مدیریت ارشد استان‌ها از جمله استانداری کرمانشاه مدنظر دولت قرار گرفت تا پس از یک دوره چهار ساله، افراد جدیدی استاندار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و گروه‌های سیاسی تأثیر بسیاری در انتخاب استاندار جدید این منطقه دارند و تاکنون از سوی این دو جریان افرادی به دولت معرفی شده‌اند و برخی چهره‌ها نیز براساس تجارب گذشته برای انتخاب به عنوان استاندار شانس دارند.

در روزهای پس از استقرار دولت سیزدهم، نام‌های بسیاری همچون محمدصادق معتمدیان، پژمان پشمچی‌زاده، حسین خدرویسی، عبدالرحیم بنکدار، محمدحسین سپهر، حجت اله دمیاد، احمد اسفندیاری‌ و غیره به‌عنوان گزینه‌های استانداری شنیده می‌شد.

5 گزینه برای تصدی استانداری کرمانشاه مطرح استعملکرد استانداری کرمانشاه در 3سال گذشته بررسی می‌شودگزینه‌های احتمالی استانداری ایلام چه کسانی هستند؟ + سوابق

 

اکنون نیز برخی نام‌های همچون سعید طلوعی، سیدقاسم جاسمی، ابراهیم عزیزی و بهمن امیری مقدم اقبال بیشتری برای انتخاب به‌عنوان استاندار کرمانشاه را دارند و احتمال دارد استانداری بعدی کرمانشاه از میان آنها انتخاب شود.

سعید طلوعی
عضو هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
شهردار مناطق 10، 5، 7 و 8 تهران
شهردار کرمانشاه

سیدقاسم جاسمی
نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره دهم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه
قائم مقام لشکر عملیاتی 29 نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه

ابراهیم عزیزی
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در دولت دهم
نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره پنجم و یازدهم
سخنگوی شورای نگهبان

بهمن امیری مقدم
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی
جانشین معاونت عملیات ناجا
فرمانده اسبق سپاه کرمانشاه

انتهای پیام/831

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که براساس اسناد بالادستی تهیه شده، آماده رونمایی است.

جواد قناعت امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در اولین شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: سیاست دولت در مباحث فرهنگی پیاده‌سازی گفتمان انقلاب در راستای هویت اسلامی - ایرانی است که در همین راستا دولت در کنار اقدامات زیر ساختی به موضوع فرهنگ هم توجه کرده است.

استاندار با بیان اینکه فعال سازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها یکی از این موارد در دولت سیزدهم است، افزود: این شورا قرارگاه سیاست گذاری در سطح استان است.

قناعت گفت: در سال ۱۴۰۲ ما فعال شدن شورای پاسداشت زبان فارسی را داشتیم، این مهم قانون است و مصوبه شورای فرهنگ عمومی را دارد.

وی خواستار جدی گرفتن مصوبات شورای فرهنگ عمومی توسط دستگاه ها شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه سیاست گذاری است لذا اولویت ها باید مشخص و دستگاه ها در این جلسات حضور منظمی داشته باشند.

استاندار افزود: برخی موضوعات و تصمیم ها همانند پاسداشت زبان فارسی گرچه شاید برای داخل موضوع کوچکی باشد اما رسانه های دنیا برای آن واکنش نشان می دهند لذا در شورای فرهنگ عمومی باید با مطالعه وارد شد.

قناعت گفت: بزرگداشت مفاخر و نقشه مهندسی استان، پیوست گردشگری و پیوست فرهنگی از موضوعات مطرح شده در این شورا بود، بخش عمده سند جنبه ایجابی و بخشی سلبی است و اگر افراد در قالب گردشگری بخواهند فضای استان را خدشه دار کنند باید ورود کرد.

به گفته وی، آمریکا با قدرت عظیم نظامی در صحرای طبس بدون اینکه ما گامی برداریم درگیر طوفان شن شد و بزرگترین هواپیماهای آمریکا زمین گیر شدند. باید معجزه پنجم اردیبهشت در عرصه‌های ملی جدی دیده شود.

قناعت با بیان اینکه برای اجرای برخی پروژه ها اعتبارات ملی داریم، گفت: نیاز است دستگاه های متولی، مطالبات خود را از مرکز پیگیری کنند تا شاهد پیشرفت فیزیکی بیشتری در پروژه ها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال