Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها- تنها دو گزینه برای سکانداری البرز مطرح شده و باید دید از بین این گزینه‌ها چه کسی به عنوان استاندار البرز در دولت سیزدهم انتخاب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  از روز 29 خرداد ماه امسال که آیت الله رئیسی از سوی مردم به عنوان هشتمین رئیس جمهور انتخاب شد، گمانه زنی‌‌ها برای انتخاب استاندار جدید البرز نقل محافل سیاسی، دوستانه و خانوادگی شد و در این میان هر از چندگاهی هر گروه و جریانی فهرستی از گزینه‌های احتمالی خود در فضای مجازی  را منتشر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موضوع انتخاب استاندار جدید البرز طی چند روز گذشته وارد مرحله جدیدی شده و  مردم و فعالان فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای استان البرز  بر این باور شدند حالا که قرار است در دولت سیزدهم اتفاقی ویژه برای محرومیت‌زدایی و رفع فقر از البرز رخ دهد، این امر نیازمند استانداری قوی و تراز ملی است تا بتواند بخشی از مشکلات عدیده این استان نزدیک به پایتخت را برطرف کند.

گزینه‌‌های احتمالی استانداری اردبیل چه کسانی هستند؟ + سوابقگزینه‌های احتمالی استانداری بوشهر چه کسانی هستند؟ + سوابقگزینه‌های احتمالی استانداری ایلام چه کسانی هستند؟ + سوابق

گرچه  در این میان برخی "سیاسی بازها" کما فی سابق با "لابی و رابطه" دنبال معرفی گزینه‌های ضعیف و مهره های ناکارآمد وابسته به جریانات سیاسی هستند تا به منافع خود برسند اما عموم مردم و دلسوزان استان معتقد هستند استاندار البرز  در دولت سیزدهم باید دارای این شاخصه مردمی بودن، ضد فساد و عدالت خواه، انقلابی، جهادی، دارای سابقه قوی و درخشان و تراز ملی باشد  تا بتواند در البزر به بهترین وجه خدمت رسانی کند.

 1- عبدالله روشن 

معاون سیاسی و امنتی استانداری تهران

فرمانده بسیج استان تهران 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان تهران

 2- امیر یزدی 

معاون اسبق  استانداری البرز 

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی پیام 

انتهای پیام/

 

 

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احتمالی استانداری گزینه های احتمالی چه کسانی هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی