Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: نرخ رفت و برگشت از فرودگاه‌های کشور هر نفر ۵ میلیون و از مشهد ۶ میلیون مقرر شده است. اما کسانی که یک سر رفت هوایی باشد ۳ میلیون و ۲۰۰ و از مشهد ۴ میلیون خواهد بود و برگشت هم زمینی است. خبرگزاری میزان - حسین ذوالفقاری عصر امروز در جلسه مطبوعاتی گفت: با توجه به سهمیه ۶۰ هزار نفری برای زوار عراقی اینگونه مقرر شد افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند و موکب‌داران دارای شرایط که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند اسامی آن‌ها به عراق اعلام شوند تا روادید صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور بیان کرد: با توافقات انجام شده تست پی سی ار در برگشت از وزارت بهداشت رایگان انجام می‌شود، اما تست رفت را زوار باید انجام دهند.

وی با بیان اینکه تعدادی افراد ویزا تحت عنوان تجارت است که ارتباطی به سفر اربعین ندارد ادامه داد: نرخ رفت و برگشت از فرودگاه‌های کشور هر نفر ۵ میلیون و از مشهد ۶ میلیون مقرر شده است. اما کسانی که یک سر رفت هوایی باشد ۳ میلیون و ۲۰۰ و از مشهد ۴ میلیون خواهد بود و برگشت هم زمینی است.

ذوالفقاری گفت: حداکثر تا ظهر شنبه موکب‌داران فرصت دارند اسامی را ارسال کنند. کسانی که واکسن دریافت نکرده‌اند ثبت نام نکنند.


تکمیل می‌شود برچسب ها: اربعین وزارت کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اربعین وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین جشنواره رادیویی پژواک، ساجد قدوسیان، رئیس کمیته برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره پژواک و کارگردان برنامه گفت: مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک روز چهارم اردیبهشت همزمان با سالگرد رادیو در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو ساعت ۱۵ برگزار می‌شود. اجرای مراسم هم به عهده پیمان طالبی است.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه بخش‌های متنوعی دارد، تصریح کرد: در این مراسم قرار است از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو تقدیر کنیم. همچنین خاطره بازی با حضور هنرمندان از دیگر بخش‌های این مراسم است. قرار است نمایش‌های طنز با محوریت مباحثی که رادیویی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اجرا شود. محمد قربانی از پیشکسوتان رادیو است که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است. او از دهه ۴۰ راهی رادیو شد.

دیگر خبرها

  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • هر ماه ۱۰ تن زعفران به خارج قاچاق می‌شود