Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:56:36 GMT

اوت اندازخط جدید تولید پیکان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۱۷۶۳

اوت اندازخط جدید تولید پیکان (عکس)

رقابت های لیگ برتر در فصل گذشته شاهد اوت های کم نظیر نادر محمدی بود، او به قدری خوب اوت پرتاب می کرد که خیلی زود به ترند اول فوتبال ایران تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه "، ازدیرباز فوتبال ایران اوت اندازهای معروف داشته است. فوتبالیست هایی که کیفیت فوتبال آنها تحت تاثیر نحوه پرتاب اوت های آنها قرار داشت و آنها را به این اسم می شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبر میثاقیان فوتبالیستی گلستانی که همه او را با نام ابومسلم مشهد می شناسند از اولین فوتبالیست هایی بود که این نوع پرتاب به محوطه هجده قدم را در فوتبال ایران باب کرد. پرتاب های او سرعت زیادی نداشت ،ولی با ارتفاع از بالا وارد محوطه شش قدم رقبا می شد و شرایط را برای هر خط دفاعی در صورت حضور بازیکنان قد بلند در تیم های رقیب  سخت می کرد.


سالها بعد باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز علی علیزاده را به فوتبال ایران معرفی کرد ، علیزاده با این هنر منحصر به فرد به دو تیم استقلال و پرسپولیس هم رسید و برای این تیم ها اوت هایی می انداخت که با اوت های میثاقیان تفاوت عمده ای داشت. اوت های علیزاده با سرعت بالا و با ارتفاع تقریباً ثابت به درون شش قدم می رسید و با یک سایش می توانست تبدیل به گل شود.

 


لیگ بیستم ایران ، اوت انداز جدیدی را از تیم پیکان معرفی کرد. اوت های او با دو اوت انداز معروف قبلی تفاوت داشت. نادر محمدی مدافع وسط پیکان با سالها سابقه در ورزش پایه ژیمیناستیک در بازی های این تیم قبل از رسیدن به خط عرضی توپ را حایل خود و زمین می کرد و  با پشتکی قبل از خط اوت به زمین می رسید و توپ را با سرعتی بالا که مسافت زیادی را طی می کرد به محوطه هجده قدم رقبا می رساند. پرتاب های اوت او با این روش تا 70متر هم مسافت زمین را طی می کرددو حربه ای برای تیم مهدی تارتار در تیم پیکان شده بود.


نادر محمدی بعد ازرفتن تارتار و  چهره شدن با پیکان مجتبی حسینی  تمدید کرد تا سرمربی جدید این تیم  در برنامه های آینده تیمش روی اوت های او حساب کند.حالا از تمرینات پیکان خبر می رسد علاوه بر نادر محمدی  این تیم دو اوت انداز جدید در باشگاه دارد که می توانند همانند نادر محمدی بعد از زدن پشتک توپ را به محوطه هجده قدم رقبا برسانند.محمد طاهر امینی مهاجم تیم امید پیکان به همراه امیر حسین دوستی وینگر تیم جوانان این تیم نیز توان حرکتی نادر محمدی را درچتنه دارند و می توانند در صورت نیاز، مورد توجه مجتبی حسینی سرمربی پیکان  در فصل جدید لیگ برتر قرار گیرند.

 

 

 

پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان فوتبال ایران نادر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • فیلم| اوسمار: به خاطر «گل‌محمدی» به ایران آمدم
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • ببینید | ثبت یک واقعه نادر