Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:30:45 GMT

واحدهای اقدام ملی مسکن در پردیس قرعه‌کشی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۱۷۹۴

واحدهای اقدام ملی مسکن در پردیس قرعه‌کشی شد

مهدی هدایت روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی واحدهای طرح اقدام ملی در پردیس به خبرنگاران گفت: بر اساس ضوابط و بخشنامه ها برای افرادی که در طرح اقدام ملی اسکلت بلوک آنها تکمیل شده موظفیم که با قرعه کشی و انتخاب واحد در بلوک  بلوک، واحدی به مالکان تخصیص بدهیم.

وی با اشاره به تاکید رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در رابطه با تسریع در روند پروژه های مسکن مهر و طرح اقدام ملی، اظهار داشت: ساخت پروژه ها تسریع شده و با استفاده از تجربیات مسکن مهر در طرح اقدام ملی  انتخاب واحد، قرعه کشی با حضور مالکان و شفاف انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ارزش گذاری واحدها توسط کارشناسان انجام می شود، واحدهای طبقه بالا و با منظره خوب با قیمت بالاتر و واحدهای طبقات پایین با قیمت کارشناسی شده ارزان‌تر واگذار می شود و دراین راستا هیچ حقی از متقاضیان ضایع نمی شود.

هدایت با بیان اینکه منابع مالی  پروژه های اقدام ملی بیشتر از آورده متقاضیان تامین شده است، اظهار داشت: طرح اقدام ملی آورده متقاضی محور است و در این راستا از مالکان درخواست و انتظار داریم که آورده ها را در موعد مقرر که شرکت عمران اعلام می کند، واریز کنند تا کار ساخت واحدها بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش برود.

وی ادامه داد:  انتخاب واحد متقاضیان هر ۱۵ روز یکبار به طور مستمر تا تعیین تکلیف تمامی واحد ها در محل کارگزاری مسکن مهر در پریس برگزار می شود تا بتوانیم طی ۳ الی ۴ ماه آینده تمامی انتخاب واحدهای طرح اقدام ملی را انجام بدهیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در طرح اقدام ملی پردیس ۱۳ هزار واحد داریم که ۳ هزار واحد ثبت نامی و بقیه مربوط به تعاونی هایی است که انتخاب واحد را انجام می دهند و مسئولیت ما تنها در بخش ثبت نام است.

هدایت ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شودکه طی دو سال آینده تمامی واحدهای طرح اقدام ملی را به مالکان تحویل بدهیم.

وی گفت : در حدود ۴۰ نفر از متقاضیان به تعهدات مالی خود عمل نکردند و نام این افراد از لیست حذف و متقاضیان جدید جایگزین می شوند.

مدیر عامل شرکت عمران با اشاره به شرایط جایگزینی متقاضیان، توضیح داد: برای تکمیل واحدها نیاز به آورده متقاضی داریم وافرادی که در مرحله اول موفق به ثبت نام نشدند جایگزین متقاضیان بد عهد می شوند.

هدایت تاکید کرد: خرید و فروش واحدهای طرح اقدام ملی تا زمان صدور قرار داد رسمی ممنوع است.

وی با اشاره به امکان افزایش قیمت واحدهای طرح اقدام ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه امکان پیش بینی تورم را نداریم، نمی توانیم قیمت دقیقی بدهیم اما به طور تقریبی در حدود ۵ میلیون تومان در بخش ساخت تمام شده واحد افزایش پیش بینی می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس طرح اقدام ملی مسکن شرکت عمران شهر جدید پردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس طرح اقدام ملی مسکن شرکت عمران شهر جدید پردیس شهرستان پردیس طرح اقدام ملی مسکن شرکت عمران شهر جدید پردیس واحدهای طرح اقدام ملی انتخاب واحد شرکت عمران قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار بردسکن با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم افزود: یکی از مباحثی که می‌تواند در شهرستان شاهد رونق اقتصادی شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که امید است با مشارکت متقاضیان در اجرای نهضت ملی مسکن شاهد جهش در ساخت و ساز این طرح مهم باشیم چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح‌ها است.

علی دهقان‌زاده افزود: هر چند بردسکن به دلایلی در اجرای این طرح نسبت به دیگر شهرستان عقب افتاده است ولی با کار جهادی به ساخت و ساز واحد‌های مسکونی سرعت خواهیم داد تا بتوانیم زمان‌های از دست رفته را تا حد امکان جبران کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم تمهیدات و تسهیلات انجام شده در عرصه فعلی در حوزه نهضت ملی مسکن و با تاسف به منفی بودن رشد ساخت شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی، که البته از همیاری با ویلایی شدن واحد‌های واگذاری به درخواست مردم و با پیگیری‌های انجام شده در این خصوص که طی چند ماه گذشته انجام گرفت، نهایتا پس از بررسی‌ها استانداری نتیجه بر همان سبک تایید شده قبلی ابلاغ شد، و مکاتبه آن به فرمانداری و شهرداری شهرستان در مورخ نهم فروردین سال جاری ارسال و لازم الاجرا گردید.

وی افزود به همه دستگاه‌های اجرایی این اهم ابلاغ و دستور داده شد که فوریت سایت ۴۸ هکتاری شهر بردسکن و شروع پروژه‌ها انجام گیرد و اگر به هر دلیلی کسی از متقاضیان کوتاهی در امر شروع تا تاریخ ابلاغ شده را داشته باشد با طرح جایگزینی افراد واجد شرایط جدید به جای این افراد مواجه خواهد شد و عواقب آن به عهده متقاضی می‌باشد چرا که سرعت در ساخت نهضت ملی در شهرستان جزو اولویت‌های اول در حوزه مسکن خواهد بود تا مردم به سایه آرامش خود برسند.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان