Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرور ش کردستان اظهار کرد: سال تحصیلی امسال از اول مهر آغاز می‌شود و تحصیل در مدارس کم جمعیت به صورت حضوری خواهد بود.

قربانی اظهار کرد: امیدواریم از ابتدای آبان هم با تسریع در واکسیناسیون دانش‌آموزان، بتوانیم در هفته دو روز کلاس حضوری برای دانش‌آموزان برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: طولانی شدن تعطیلی مدارس به واسطه شیوع کرونا ویروس برای دانش آموزان عوارض روحی و روانی زیادی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تمام تلاش ما برگزاری حداقل در هفته چند جلسه کلاس حضوری است، گفت: دولت برای حوزه آموزش مجازی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده که قطعا سهم استان ما در این زمینه محفوظ است.

قربانی از انجام واکسیناسیون همه معلمان استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش ساماندهی نیرو‌های انسانی است که در این زمینه استان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او اذعان کرد: بهترین تعادل نیرو را در آموزش و پرورش استان کردستان داریم به گونه‌ای که امسال تنها ۳۰۰ نفر از نیرو‌های آموزش و پرورش خواستار انتقالی بوده‌اند.

مدیر کل اموزش و پرور ش کردستان از ساماندهی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: ۹۹.۷۹ درصدی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی استان ثبت نام کرده اند.

قربانی عنوان کرد: در ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه اول رتبه اول و در متوسطه دوم رتبه دوم و در ثبت نام کتاب رتبه پنجم را در کشور داریم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مدارس سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟