Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سال جاری به‌صورت ترکیبی و در دو بخش حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

بر این اساس در شهرهای میزبان جشنواره در سطح کشور، داوران کودک و نوجوان می‌توانند به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های نمایش آثار جشنواره حضور پیدا کرده و پس از تماشای فیلم‌ها، بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گزینه داوری آنلاین همچون سال گذشته برای کودکان و نوجوان وجود دارد و آن دسته از علاقه‌مندان که می‌خواهند به‌صورت آنلاین فیلم‌ها را تماشا و داوری کنند باید در مهلت اعلام شده برای داوری ثبت نام کنند.

در این دوره همچون ادوار گذشته، بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و چهارم در مراسم پایانی جشنواره معرفی می‌شود.

بر اساس این فراخوان عمومی که به همت دبیرخانه و بخش‌های استانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انجام می‌شود کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ ساله (متولدین ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴) می‌توانند از سراسر کشور از طریق سامانه جشنواره به آدرس www.portal.icff.ir در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام کنند.

فرصت ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سراسر کشور از هشت صبح روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۲۴ شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ادامه دارد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش ایران و بین‌الملل برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان فیلم کودک اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان فیلم کودک اصفهان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان فیلم کودک اصفهان فیلم های کودکان و نوجوانان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی گفت: با توجه به دهه حماسه که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۳ خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

حسین عباس‌زاده افزود:تاکنون شاهد برگزاری ۳ دوره جایزه ملی داستان حماسی بوده‌ایم که به صورت ملی برگزار شده است و از سال گذشته چهارمین دوره داستان حماسی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و در خرداد ماه اختتامیه چهارمین دوره را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره با محوریت داستان‌های حماسه تاریخی، حماسه بومی و حماسی دینی در دو قالب داستان کوتاه و رمان است که شرکت‌کنندگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی افزود: پس از انتشار فراخوان چهارمین جایزه ملی داستان حماسی نشست‌هایی تخصصی در سراسر کشور و در استان‌های مختلف تحت عنوان معرفی کلی داستان حماسی، نحوه نگارش و آشنایی شرکت‌کنندگان با این نوع داستان برگزار شد که تقریبا در تمامی استان‌های کشور جلسات تخصصی توسط اساتید با سابقه برگزار شده است.

عباس‌زاده گفت: همچنین کارگاه‌هایی تخصصی در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی از جمله شهرستان‌های تربت‌جام، سبزوار، نیشابور، خواف، چناران، تایباد و... برگزار شده است.

وی افزود: در مجموع نزدیک به ۹۹۶ نفر از سراسر کشور و خراسان رضوی در کارگاه‌های آموزشی چهارمین دوره جایزه ملی داستان حماسی شرکت کرده‌اند که در فراخوان اولیه آخرین مهلت ارسال آثار تا اواخر دی ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خصوص تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره گفت: تاکنون ۸۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۱۸۵ اثر در قالب رمان و ۷۰۴ اثر نیز در قالب داستان کوتاه بوده است.

عباس‌زاده گفت: داوری آثار نیز در دو مرحله صورت می‌گیرد که در مرحله اول داوری اواسط اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و مرحله دوم نیز قبل از اختتامیه برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد