Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، محمدرضا احمدی در مورد چگونگی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اظهار داشت: تأکید ما بر این است که دانش‌آموزان و دانشجویان باید ابتدا واکسینه شوند تا بازگشایی مراکز علمی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها خطری به همراه نداشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا با وزیر علوم، سرپرست آموزش و پرورش، وزیر بهداشت و درمان و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست‌هایی برگزار می‌شود تا در مورد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تصمیم درستی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی با بیان اینکه این طرح باید زودتر از این تصویب می‌شد گفت: باید پیش‌تر از این به تولیدات کشاورزی و کشاورزان بها می‌دادیم که متأسفانه این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طرح مذکور تمامی موارد لازم اعم زیرساخت‌های کشاورزی و ارتقای آن‌ها برای افزایش تولیدات به ویژه در استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان دیده شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلاتی که باید به تولیدکنندگان اختصاص یابد در این طرح در نظر گرفته شده ما ناگزیریم برای ایجاد اشتغال به کشاورزان و تولیدات محصولات کشاورزی توجه جدی داشته باشیم.

احمدی ابراز داشت: از طرفی زمانی که محصولی تولید می‌شود باید بازار فروش مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شود و این‌ گونه نباشد که محصولات مشابه خارجی به حدی وارد شود که محصولات داخلی بازار فروشی نداشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مصوب شده طرحی جامع است تا بتوانیم شاهد افزایش تولید محصولات کشاورزی و هم بازار فروش مناسبی برای آن باشیم و حتی این محصولات را به کشورهای اوراسیا و سایر کشورها صادر کنیم.

وی درباره پیگیری‌ نمایندگان استان گیلان برای برون‌رفت صنعت استان از رکود افزود: یکی از مطالبات ما از وزیر کشور این بود که به زیرساخت‌های صنعت کشور به‌ویژه استان گیلان که سال‌های سال صنعت‌اش نادیده گرفته و نابود شد به طور ویژه نگاه کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: این امید را به مردم استان گیلان و حوزه انتخابیه خود می‌دهم که به‌زودی کارخانه پوشش گیلان آغاز به‌کار می‌کند و با حداقل 400 دستگاه راه‌اندازی خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: بنده به طور مستمر از این کارخانه بازدید کرده و در جریان نحوه پیشرفت بازسازی کارخانه پوشش گیلان هستم همچنین در مورد شرکت‌های دیگر نیز پیگیر هستیم تا رونق خوبی را در صنعت استان گیلان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111288 برچسب‌ها بازگشایی مدارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازگشایی مدارس مجلس شورای اسلامی بازگشایی مدارس استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: چهل و یک پایگاه مطالعاتی نوروز در چهارده‌ شهرستان استان گلستان با هدف تقویت بنیه علمی، رفع مشکلات درسی و مفاهیم آموزشی و آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای ورود به عرصه امتحانات نهایی و کنکور سراسری پیش از تعطیلات نوروز در مدارس منتخب استان تشکیل شد و به مدت ۲۰ روز فعالیت می کند.

او افزود: تا کنون نزدیک به ۷۰۰ دختر و ۶۱۹ پسر به صورت حضوری در چهل و یک پایگاه مدرسه‌ای و ۳۲۰ دختر و ۱۱۴ پسر به صورت مجازی، از پایه های مختلف در این دوره‌ها شرکت کرده اند.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟