Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و پورتو در شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۲-۲۰۲۱ با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان کونسیسائو علی رغم فشار بی امان حریف، این شانس را داشتند که برنده زمین بازی را ترک کنند اما داور رومانیایی با تصمیم بحث برانگیز خود مانع از اتفاق شد.

در دقیقه ۸۰ بازی پرس شدید مدافع چپ تیم اتلتیکو توسط بازیکن پورتو او را مجبور کرد که پاس رو به عقب بلندی را به داخل محوطه جریمه خودی ارسال کند، این پاس قبل از اینکه به دروازه بان میزبان برسد با دخالت به موقع مهدی طارمی به گل اول پورتو تبدیل شد؛ طارمی با یک اشاره کوچک مسیر توپ را به سمت دروازه حریف تغییر داده و پس از برخورد با او نقش بر زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هیچ اتفاق خاصی برای رد شدن گل رخ نداده بود و بازیکنان ذخیره پورتو از فرط شادی به داخل زمین هجوم آورده بودند اویدیو هاتگان، داور رومانیایی بازی تصمیم به بررسی صحنه به کمک VAR گرفت؛ پس از بررسی صحنه در میان استرس شدید اعضای تیم پورتو، گل طارمی به دلیل برخورد توپ به دست این بازیکن پیش از ورود به دروازه مردود اعلام شد.

تصمیم  داور بازی بهت اعضای تیم پورتو را به همراه داشت چرا که در صحنه به ثمر رسیدن گل طارمی اتفاق خاصی رخ نداده بود. این گونه بود که اتلتیکو با خوش شانسی از شکست با گل هوشمندانه مهاجم ایرانی پورتو گریخت اما پس از پایان بازی همچنان شاهد اعتراض هواداران پورتو به اشتباه داور هستیم.

هواداران پورتو هنوز گل فصل گذشته مهدی طارمی به یوونتوس را فراموش نکرده اند؛ گلی که تقریبا به سبک گل امشب او وارد دروازه شزنی شد. در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۱-۲۰۲۰ پاس رو به عقب رودریگو بنتانکور در دقیقه یک برای شزنی را این دروازه‌بان در شرایطی دفع کرد که مهدی طارمی با حضور به موقع در برابر توپ و زدن یک تکل هوشمندانه، سد راه ضربه دروازه بان حریف شده و توپ را در میان بهت تورینی‌ها به تور دروازه چسباند.

طارمی در بازی امشب مقابل اتلتیکو مادرید هم بدون توجه به فشار بی امان هواداران روی سکو که خواستار گلزنی تیم شان بودند، به هوشیارانه ترین شکل ممکن مسیر پاس رو به عقب مدافع حریف را دنبال و آن را به گل سه امتیازی پورتو تبدیل کرد، غافل از اینکه هاتگان قرار است با یک تصمیم جنجالی، سیمئونه و هزاران مادریدی حاضر در ورزشگاه را از خطر سکته ناشی از شکست خانگی در اولین بازی فصل UCL نجات دهد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید پورتو مهدی طارمی اتلتیکو مادرید پورتو خبر ویژه مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس

میان داور و تیم VAR در جریان صحنه بحث‌برانگیز ال کلاسیکو چه مکالمه‌ای رد و بدل شد؟

طرفداری | بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. 

در راستای بیانیه اعتراضی بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه سزار سوتو گرادو، داور ال‌کلاسیکو با داور VAR در خصوص این صحنه جنجالی را منتشر کرد:

VAR: دنبال مدرک می‌گردیم. اون زاویه هم بدرد نمی‌خوره... این یکی هم فایده نداره. سزار سوتو گرادو: 

هیچ عجله‌ای نکن. صحنه خیلی مهمه. 

VAR:  

با یه کرنر بازی رو ادامه میدیم. مدرکی نداریم که نشون بده توپ از خط رد شده. 

خلاف فدراسیون فوتبال اسپانیا، کمیته داوران در حال حاضر تصمیمی برای انتشار مدارک سمعی یا بصری در خصوص صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو ندارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد