Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: طرح یارانه دستمزد از مهر سال ۱۳۹۹ در این استان در حال اجرا است و از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۱۳۵ کارفرما و هزار نیروی کار فارغ التحصیل دانشگاهی از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند.

او ادامه داد: دوره پرداخت کمک هزینه به هر کارگاه که نیروی کار فارغ التحصیل دانشگاهی را به کار می‌گیرد  ۱۲ ماهه است و بر این اساس تا کنون ۳۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به حساب کارفرمایان استان واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تمدید طرح یارانه دستمزد در سال کنونی و اختصاص سهم بیشتر برای استان خبر داد و افزود: آمادگی داریم برای بهره مندی کارفرمایان از این طرح حمایتی و جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی، اقدام کنیم.

کشاورزی عنوان کرد: نیروی کار شغل اولی دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر (اولویت با دانش آموخته دانشگاهی) که حداکثر ۳۷ سال (برای زنان سرپرست خانوار جوینده کار شرط سنی تا سقف ۴۵ سال است) دارند، می‌توانند با مراجعه به درگاه pyd.mcls.gov.ir در طرح یارانه دستمزد نام‌نویسی کنند.

او گفت: بر اساس دستورالعمل، سقف بهره‌مندی هر کارگاه از این طرح، حداکثر تا پنج برابر میانگین فهرست نیروی‌های بیمه شده نزد تامین اجتماعی در ۱۲ ماه گذشته است و کارفرمایان می‌توانند همزمان از همه طرح‌های تشویقی برنامه‌های اشتغال زا، پرداخت یارانه دستمزد، معافیت بیمه‌ای و مشوق بیمه‌ای برای متقاضیان کار ثبت نامی در سامانه‌های مربوط استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

تعاونگران بوشهر بیش از ۲ میلیارد ریال تسهیلات گرفتند ایجاد شغل در بوشهر ۲۱۷ درصد افزایش یافت

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر کاهش هزینه‌های به‌کارگیری نیروی کار جدید برای کارفرما به منظور پایداری تولید و اشتغال، افزایش فرصت اشتغال به‌ویژه برای دانش آموختگان دانشگاهی در بازار کار، و حمایت از ارتقاء تولید داخلی و بنگاه‌های تعاونی و خصوصی آسیب دیده از پدیده شیوع کرونا را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یارانه دستمزد طرح یارانه دستمزد نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

رضامراد صحرایی در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی