Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش؛ «سید مجتبی هاشمی» به سمت سرپرست «اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران»، منصوب شد.

به گزارش برنا؛ در متن حکم علیرضا کاظمی، آمده است: نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ، به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیداست با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و هم فکری مدیران و کارشناسان حوزه، مدیران کل و معاونان پژوهش و برنامه ریزی استان ها و اعضای محترم شورای معاونان وزارت، در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه های وزارت آموزش و پرورش موفق باشید.

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محول و خدمت بی منّت به مردم شریف، از خداوند متعال مسألت دارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستان مقام معظم رهبری آموزش و پرورش انقلاب اسلامی وزارت آموزش و پرورش تهران انتصاب آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: تا روز دوشنبه ششم فروردین‌، ۱۵۴۳ نفر در مدارس استان اقامت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، خداداد مخدومی اظهار کرد: از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین سال جاری، ۳۲۷۵ خانوار شامل دو هزار و ۳۷۶ خانوار فرهنگی به تعداد ۱۰۹۴۳ نفر و ۸۹۹ خانوار غیرفرهنگی به تعداد ۴۱۰۰ نفر در مدارس کردستان اسکان یافته‌اند.

وی افزود: بر این اساس تا روز دوشنبه ششم فروردین‌، ۱۵ هزار و ۴۳ نفر در مدارس استان اقامت داشته‌اند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۲۷۰۷۷ نفرروز رسیده است.

مخدومی خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ فعالیت داشته و پذیرای همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی در قالب ۷۹ مدرسه و ۶۱۹ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج خواهند بود.

کد خبر 739485

دیگر خبرها

  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • آموزش و پرورش می‌تواند مشارکت مردمی را در تحقق شعار سال محقق کند
  • ضرورت تسریع در اجرای سند تحول آموزش و پرورش
  • انتصاب سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم
  • نماینده تهران: از استیضاح وزیر آموزش و پرورش منصرف نشده‌ام
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی
  • انتصاب سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم