Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از مکاتبه با وزارت کشور بمنظور برطرف کردن مشکل جریمه تاکسی‌های فرودگاه خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد روشنی درباره مشکل جریمه رانندگان تاکسی فرودگاه اظهار کرد: یک مشکل رانندگان تاکسی مربوط به پایش آن‌ها بوده و مشکل دیگر مساله جریمه آنها است.

وی با بیان اینکه مشکلی در ارتباط با بستن کد رانندگان به دلیل میزان پایش آنها وجود داشت، افزود: کد برخی از رانندگان به دلیل کمتر بودن میزان پایش از سقف مجاز بسته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه فرودگاه هر راننده تاکسی باید در ماه ۱۵ روز پایش داشته باشد که برخی از ماشین‌ها این پایش را نداشتند و کد آن‌ها مسدود شده بود و طی صحبتی که با مسئولان فرودگاه داشتیم مساله برطرف شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران اضافه کرد: اما ماشین‌های فرودگاه امام پلاک تهران را دارند که به دلیل مسافرانی که به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کنند از شهر خارج می‌شوند و پلیس این رانندگان را به دلیل خروج از شهر جریمه می‌کند و در این زمینه با راهنمایی و رانندگی مشکل داریم.

روشنی با بیان اینکه با پلیس در سال گذشته در این زمینه گفت و گو داشتیم، اظهار کرد: اما راهنمایی و رانندگی آن را قبول نکرد و اعلام کرد تردد پلاک بومی در خارج از شهر ممنوع است و ما این پلاک‌ها را جریمه می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجدداً با وزارت کشور مکاتبه داشتیم و وزارت کشور با سردار حسینی، معاونت عملیاتی ناجا مکاتبه کرده است و به ما قول داده‌اند که این مشکل برطرف شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه تاکسی‌ها برای خروج از شهر به مجوز نیاز دارند، تاکید کرد: مساله تاکسی‌های فرودگاه با تاکسی‌های درون شهری فرق دارد و باید کد پلاک و یا پروانه بهره برداری آن‌ها توسط پلیس ثبت شود و این ماشین‌ها جریمه نشوند.

روشنی ضمن ابراز امیدواری از برطرف شدن این مشکل گفت: منتظر جواب پلیس راهور در این زمینه هستیم.

منبع: ایلنا

کد خبر 522452

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر تهران شهرداري تهران تاکسی فرودگاه جریمه نقدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان تاکسیرانی تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شادی مالکی، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی اعلام شد

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228304 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند