Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به انتصاب سردار محمد حسین سپهر در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با حکم سردار ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمدجواد زادکمند با حفظ سمت معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با چهار مأموریت زیر به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی منصوب شدند.

۱- سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هدایت راهبری طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با حوزه رشد و تعالی کارکنان وظیفه در موارد توانمند سازی مهارت‌ها، تسهیلگری اشتغال و کسب و کار، ارتقا جذابیت، نشاط و خوشایند سازی محیط خدمت، استفاده بهینه و اثر بخش از قابلیت‌ها و توانمندی‌های خدمت مشمولین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

۲- دستیابی به سامانه‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز در راستای شبکه سازی طرح جامع ارتقا نشاط، مهارت افزایی و اشتغال کارکنان وظیفه

۳- استفاده از تمام ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های سازمان‌های نیروهای مسلح و وزارت دفاع و معاونت‌های ستاد کل

۴- تعامل و همکاری با دستگاه‌های ذیربط کشوری.

به همین منظور در جلسه‌ای که در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ در دفتر معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح برگزار گردید از سوی سردار عبدالهی از زحمات سردار سپهر تقدیر و تشکر به عمل آمد و در مأموریت جدید برای ایشان آرزوی موفقیت گردید و سردار زادکمند به عنوان فرمانده جدید معرفی و برای ایشان نیز آرزوی موفقیت گردید.

کد خبر 5306154

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا حکم انتصاب شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز سال تحصیلی ستاد مرکزی اربعین نیروهای مسلح ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، امیر رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان در دهه بزرگداشت ارتش اظهار کرد: برنامه های دهه ارتش در استان کردستان شامل برگزاری مسابقات ورزشی، غبار رویی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، راهپیمایی و دیدار با نماینده ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است، افزود: ارتش یکی از منظم ترین و سالم ترین سازمان های کشور به حساب می آید که در طول انقلاب در تمام صحنه ها حضور داشته و پیشرفت های گسترده ای را به دست آورده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان بیان کرد: امروز ارتش با چهار میلیون نیروی هوایی، زمینی، دریای و پدافند هوایی با فرماندهی مستقر در کشور فعالیت دارد و از افتخارات و توانمندهای ها ارتش می توان به آسمان امن کشور اشاره کرد چون آسمان کشور امن ترین آسمان است که به واسطه نیروهای ارتش ایجاد شده است.

امیر رحمت پور به قدرت پهباد ها اشاره و عنوان کرد: نیروهای توانمند نیرو زمینی با صلابت و قدرت در ارتش اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده اند.

وی تصریح کرد: همچنین مرزهای کشور توسط سربازان نیروهای ارتش به خوبی نگهبانی شده و منطقه در امنیت کامل قرار دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان به توانمندی نیروی دریایی کشور پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری راضیت کامل از نیروی زمینی و دریایی دارد و این یکی از افتخارات بزرگ ارتش است.

امیر رحمت پور همچنی ادامه داد: نیروهای هوایی نیز تاکنون پیشرفت های بسیاری را کسب کرده است درواقع امنیت امروز کشورمان مرهون تلاش مشترک نیروهای ارتش، انتظامی و سپاه است.

وی ذکر کرد: مردم‌داری ارتش از توانمندی‌های مهم این نهاد است و عملیات‌ها و حضور همه جانبه ارتش در هنگام بحران ها گواه این قضیه است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اضافه کرد: یکی توانمندهای ارتش کمک رسانی به هنگام در رخدادهای طبیعی از جمله سیل و زلزله است، در زمستان سال گذشته کمک به یکی از روستاهای شهرستان سقز به دلیل بارش برف و قطع شدن برق، نیروهای ارتش با تمام توان در این راستا کمک شایانی کردند.

امیر رحمت پور به آموزش فنی و حرفه ای سربازان ارتش و تشکیل قرارگاه حرفه آموزی برای سربازان پرداخت و گفت: با آموزش سربازان در تلاشیم که سربازان بعد از اتمام خدمت بتوانند در آن حرفه فعالیت داشته باشند در این راستا با بانک ها قرارداد بسته شده که سربازان بتوانند در جهت راه اندازی کارگاه تسهیلات دریافت کنند.

وی یادآور شد: مراسم رژه ارتش روز چهارشنبه ساعت ۸ صبح با سخنرانی استاندار کردستان برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895864

دیگر خبرها

  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • سربازان مشمول بخوانند