Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:06:08 GMT

کشف یک تن و نیم تریاک در جاسک

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۵۹۹۱

کشف یک تن و نیم تریاک در جاسک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،علی صالحی،رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله یک تن و ۶۲۵ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان جاسک خبر داد.

صالحی گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی، ضمن شناسایی یک دستگاه خودروی لندکروز از سوداگران مرگ در محور مواصلاتی شهرستان جاسک، به آن‌ها دستور توقف دادند که پس از تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران، راننده با برجا گذاشتن وسیله نقلیه با استفاده از خودروهای پشتیبان(راه پاک کن) از محل گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران پس از عملیات تعقیب و گریز، ضمن توقف خودروی قاچاقچیان، در جریان بازرسی از آن، یک تن و ۶۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، به صورت قاطعانه، بدون چشم پوشی و با جدیت تمام، ادامه دارد و با بهره‌گیری از توان و ظرفیت موجود، هیچ نقطه‌ای از استان برای قاچاقچیان مواد مخدر، امن نخواهد بود.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف تریاک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در اتوبوس و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسن ابراهیمی اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و مسئله اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و برخورد با مجرمان این حوزه را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745275

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین