Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:58:45 GMT

روند ثابت ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۶۱۲۸

روند ثابت ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت‌: در طی هفته ای که گذشت، روند موارد ابتلا به بیماری کرونا در استان ثابت بود و نسبت به هفته گذشته کاهشی در استان نداشتیم.

او با اشاره به اینکه در این هفته بین ۱۵۶ تا ۱۶۰ مورد بستری کرونا مثبت در بیمارستان‌های سطح استان داشته ایم افزود: با توجه به اینکه این هفته در موارد بستری در استان کاهشی نداشته ایم رنگ بندی وضعیت کرونایی استان نیز نسبت به هفته گذشته تغییر چشمگیری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده با بیان اینکه خراسان جنوبی از جمله استان های پیشرو در واکسیناسیون کرونا است گفت: در روز گذشته ۴۴.۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال نوبت اول و ۲۶.۶ درصد افراد بالای ۱۸ سال نوبت دوم واکسن خود را دریافت کردند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس خراسان جنوبی اظهار کرد: طبق پیگیری ها و قول های داده شده امروز محموله جدید واکسن کرونا وارد استان می‌شود.

او با بیا‌ن اینکه در حال حاضر واکسن برکت در استان نداریم و از ابتدای واکسیناسیون ۵۴ هزار و ۴۰۰ دوز واکسن برکت در خراسان جنوبی تزریق شده است تصریح کرد: امیدواریم در محموله جدید طبق پیگیری ها و قول های داده شده واکسن برکت نیز وارد استان شود.

شریف زاده به مثبت شدن تست ۲۲۲ مورد جدید کرونا در ۲۴ ساعته گذشته در استان اشاره کرد و گفت‌: در حال حاضر ۲۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های سطح استان بستری هستند که یک نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری است و حال عمومی ۹ نفر هم نامساعد است.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیماری کرونا واکسن کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: این بارش‌ها در روزهای پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

غیوری‌خواه با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد