Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:50:08 GMT

فاضلی: پرسپولیس ذهنیت برنده دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۶۱۷۶

فاضلی: پرسپولیس ذهنیت برنده دارد

مربی فوتبال می گوید دلیل صعود پرسپولیس به مرحله بعدی آسیا ذهنیت برنده این تیم است و از آن طرف دلایل حذف استقلال و تراکتور را نیز عنوان می کند.

به گزارش ورزش سه، وحید فاضلی در مورد حذف استقلال از رقابت های آسیایی گفت: من فکر می کنم استقلالی ها از قبل تمرکز و ذهنیت برد نداشتند و چوب مسائل حاشیه ای قبل از بازی را خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث هایی که بین بازیکنان و مدیریت باشگاه و مسائل حاشیه ای که در نقل و انتقالات پیش آمد. مورد دومی که می توان به آن اشاره کرد این است که  از لحاظ فنی چوب عدم هماهنگی بازیکنانش را خورد و واقعا هارمونی لازم برای تیمی که بخواهد در لیگ قهرمانان آسیا را شرکت کنند نداشتند‌ و اگر بخواهیم ریز تر نگاه کنیم یک مقدار در انتخاب استراتژی در برخی دقایق بازی اشتباه شده بود. استقلال در ابتدا از سیستم ۱_۴_۵ استفاده می کرد و بعد از سیستم ۲_۵_۳ استفاده کرد و آن هافبکی که همانند مسعود ریگی فضا ها را پوشش بدهد نداشتند و از آن منطقه هم ضربه خوردند و اینکه به زمان نیاز دارند تا نفرات قدیمی با جدید هماهنگ شود.


او در مورد شکست تراکتور مقابل النصر و حذف از آسیا ادامه داد: به نظرم نتیجه یک بر صفر نتیجه خوبی برای تراکتور بود. نبود بازیکن، تغییر سرمربی و مسائل حاشیه‌ای و با همه اینها شکست یک بر صفر نتیجه آبرومندانه ای بود و امیدوارم که تیم پر طرفدار تراکتور در ادامه راه موفق شود و شاهد این باشیم که تیم های پرطرفدار با حداکثر قدرت شان وارد لیگ برتر شوند و در آسیا هم بتوانند برای فوتبال‌مان کسب آبرو کنند.

 

مربی فوتبال در خصوص پرسپولیس که تنها نماینده حال حاضر ایران در آسیا است و موفق شد استقلال تاجیکستان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد عنوان کرد: موردی که دارد به پرسپولیس برای کسب نتیجه کمک می‌کند ذهنیت بازیکنان است. پرسپولیس الان ذهنیت برنده دارند و هر کسی که در قالب تیم پرسپولیس قرار می‌گیرد با همان ذهنیت وارد زمین می شد و این موضوع خیلی دارد به این تیم کمک می کند و اینکه تغییرات کمی در تیم شان داشتند و فکر می‌کنم فقط رضا اسدی تنها بازیکن جدید تیم بود و با توجه به اینکه بازی اولش بود عملکرد نسبتاً خوبی داشت و واقعاً بازی سختی مقابل تیم جنگنده استقلال تاجیکستان داشت. من فکر می کنم تیمی همانند استقلال تاجیکستان در لیگ خودمان نداریم. آن ها خیلی پرسپولیس را اذیت کردند و واقعا خوشحالم که نماینده کشورمان توانست نتیجه لازم را بگیرد و به یک مورد باید اشاره کنم و اینکه کادر فنی پرسپولیس بر اینکه فلسفه خودشان را پیاده کنند پافشاری کردند که همین منجر به پیروزی پرسپولیس شد و در دقیقه ۹۰ بالاخره توانستند به گل برسند و انشاءالله در مراحل بعدی نماینده  کشورمان موفق باشد و نهایتاً قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

فاضلی که برای مربیگری چند پیشنهاد داشت در مورد اینکه چرا هدایت این تیم ها را قبول نکرد افزود: یکسری تیم‌ها لطف داشتند و به من پیشنهاد دادند ولی نهایتا به این نتیجه رسیدند که با گزینه‌های دیگر قرارداد ببندند و این طبیعت فوتبال است و ما مشکلی نداریم. صحبت های دیگر هم انجام شده و باید ببینیم که در نهایت با کدام تیم به توافق می‌رسیم.

پرسپولیس تهران وحید فاضلی (مربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران وحید فاضلی مربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین با عبور از الهلال به فینال رسید

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال