Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:12:18 GMT

تقدیر از قهرمان المپیک یا یک خبر خوب

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۶۷۴۱

تقدیر از قهرمان المپیک یا یک خبر خوب

سجاد گنج‌زاده قهرمان المپیک توکیو در رشته کاراته مورد تقدیری مجدد قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، از سجاد گنج زاده قهرمان و مدال آور طلای کاراته که با حمایت بیمه معلم به المپیک توکیو اعزام شده بود با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بیمه معلم تقدیر شد.


 قهرمان کاراته المپیک توکیو در این مراسم گفت: حمایت بیمه معلم از تیم اعزامی کاراته به المپیک، توانی مضاعف برای تلاش به ما داد و باعث شد با آرامش روحی در المپیک حاضر باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر می‌کنم که با کسب مدال طلا توانستم گوشه‌ای از زحمات را جبران کنم. این مدال متعلق به تمام مردم کشور و جامعه کاراته است.


محمدابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم نیز در این مراسم حمایت از سجاد گنج زاده قهرمان المپیک را از افتخارات بیمه معلم دانست و گفت: بیمه معلم همواره در بعد مسئولیت های اجتماعی خود پیشرو بوده و علاوه بر حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان، ورزشکاران را نیز به برنامه های خود اضافه نموده .با این صحبت دکتر غلامرضا سلیمانی، رییس‌کل بیمه مرکزی هم در این خصوص گفت: بسیار خوشحالم که شرکت «بیمه معلم» توانسته در این راستا پیشرو باشد.

 


در ادامه و به گفته کاوه قاضی، معاونت توسعه بازار این شرکت، طرح بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری ویژه ورزشکاران و نام‌آوران پس از بررسی و شناسایی نیاز جامعه ورزشی و همچنین پوشش سرمایه‌گذاری و مستمری حقوق مادام‌العمر در دوران بازنشستگی، دربیمه معلم کلید خورده است.


همچنین سید عمادالدین قاضوی، عضو هیات مدیره بیمه معلم در همین راستا به ضرورت و نگاه ویژه به بحث مسئولیت اجتماعی تاکید کرد.


در پایان گنج زاده از ضرورت حمایت از ورزشکاران جهت حضور در رقابت‌های جهانی گفت.او که در بالاترین نقطه ممکن یک ورزشکار قرار گرفته حالا باید از این عنوان محافظت کند.

 

سجاد گنج زاده کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سجاد گنج زاده کاراته سجاد گنج زاده بیمه معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم

طرفداری | سپاهان شب گذشته با عبور از سد ذوب آهن پیروز دربی اصفهان شد.

باشگاه سپاهان در پیام کوتاهی از همدلی تیم فوتبال و هواداران حامی تیم تقدیر کرد که در این پیام آمده است:

شب گذشته تیم سپاهان در برابر ذوب‌آهن در یک مسابقه حساس و پرفشار تاکتیکی در ورزشگاه نقش جهان به یک پیروزی مهم دست یافت.

بدینوسیله از جدیت، دوستی، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم سپاهان کمال تشکر را داریم. 

همچنین از هوادارانی که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه روز گذشته سپاهان مقابل ذوب‌آهن به صورت شایسته به حمایت از تیم خود پرداختند و نتیجه حمایت خود را دیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حمایت خود از تیم فوتبال، اعلام می‌نماید کلیه اقدامات لازم در راستای پیشبرد فعالیت‌های تیم در حال پیگیری و انجام است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان