Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رویداد مهارت های کودک و نوجوان با هدف توانمندسازی و  آشنایی و کسب ویژگی های مورد نیاز برای ورود به عرصه کسب وکارهای نوپا ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم برگزار شد.

رویداد کارآفرینی کودک و نوجوان در قالب یک برنامه سه روزه به صورت یک بسته مهارتی و هدفمند ترویجی، آموزشی، انگیزشی و مهارتی طراحی شد و مورد استقبال فراگیران کمیته امداد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد مددجویان کمیته امداد در کارگاه‌هایی که به صورت مجازی برگزار شد با مباحث مربوط به پرورش ذهن قدرتمند و خلاق با تدریس فائزه پورشمس آشنا شدند و در برنامه دوم مدرس دوره خانم بلشلی در خصوص افزایش اعتماد به نفس و ورود به عرصه کسب وکار مطالب انگیزشی ارائه کرد و در رویداد روز سوم و برنامه پایانی مددجویان کمیته امداد با دنیای کارآفرینی و اصول کارآفرینی و ایده پردازی نیز آشنا شدند.

شایان ذکر است این رویدادها از سلسله رویدادهای مشترک و مورد تفاهم مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم و کمیته امداد استان قم بود که با هدف مهارت افزایی و توانمندسازی مددجویان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی کمیته امداد استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: این رویداد به منظور هم افزایی و تقویت ظرفیت‌های موجود برای مهارت افزایی فردی و فنی تخصصی دانش آموزان هنرستانی در رشته‌های متنوع، با برگزاری دوره‌های آموزشی تکمیلی و کاربردی، برگزار شد.

حمید باسره افزود: درحال حاضر پنج هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان زیرپوشش این نهاد در هنرستان‌های هرمزگان و رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: افزایش مهارت‌های فردی و تخصصی این دانش آموزان پرتلاش و آینده نگر، کمک شایانی به تسریع فرآیند اشتغال به کار آن‌ها در بخش خصوصی و کسب درآمد پایدار پس از فارغ التحصیلی خواهد کرد.

وی گفت: ۱۵۰ نفر از دانش آموزان منتخب زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان به عنوان استعداد‌های برتر در رشته‌های فنی و حرفه ای، در بخش کشوری همایش راهیان پیشرفت حضور داشتند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: دانش آموزان زیرپوشش این نهاد در رده سنی دوازده تا ۱۸ سال، حتی در حین تحصیل و در فصل تابستان می‌توانند، با ثبت نام و شرکت در طرح تابستانه مهارت کمیته امداد، با گذراندن دوره‌های آموزشی استاندارد و کوتاه مدت فنی حرفه‌ای مهارت‌های فردی و فنی-تخصصی خود ارتقاء دهند.

باسره گفت: این طرح به منظور تسهیل فرآیند کاریابی و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای دانش آموختگان رشته‌های فنی و حرفه‌ای از تاریخ ۱۵ تیر ماه تا ۱۵ شهریور ماه هر سال، با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد هرمزگان، شرکت در طرح تابستانه مهارت برای دانش آموزان زیرپوشش این نهاد کاملاً رایگان است و همه هزینه‌های مربوط به برگزاری دوره‌های آموزشی در این طرح از سوی کمیته امداد تأمین و پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری اردوی دانش آموزی راهیان پیشرفت در هرمزگان

باسره گفت: این نهاد به دانش آموزان فعال و علاقه‌مند به شروع فعالیت‌های شغلی کوچک و خانگی در دوران تحصیل و اوقات فراغت خود در صورت نیاز تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت بلند مدت پرداخت می‌کند.

وی افزود: همچنین این دانش آموزان می‌توانند پس از فارغ التحصیلی، با دریافت خدمات مشاوره شغلی از حوزه اشتغال کمیته امداد و بعد از دریافت مجوز‌های شغلی مرتبط از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بلند مدت با مبالغ بالاتر و متناسب با نیاز‌های شغلی خود بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز