Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:39:43 GMT

تخفیف ۲۰ درصدی عوارض ساختمانی در مهاباد اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۶۸۶

تخفیف ۲۰ درصدی عوارض ساختمانی در مهاباد اجرایی شد

عزیز عزیزنژاد روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت هفته دولت و برابر درخواست شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر مهاباد و تأییدیه آن از سوی کمیته تطبیق فرمانداری، با اعمال کاهش ۲۰ درصدی بدون احتساب جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰، تمام هزینه‌های عوارض صدور پروانه ساختمانی و عوارض نوسازی و کسب و پیشه موافقت و مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهروندان مهابادی تا پایان شهریورماه جاری فرصت دارند ضمن مراجعه به شهرداری از مزایا این تخفیف بهره‌مند شوند.

سرپرست شهرداری مهاباد با اشاره به اینکه با  اتمام این زمان امکان تمدید آن وجود ندارد، اظهار داشت: شهروندان از این فرصت پیش آمده استفاده کنند و نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

عزیزنژاد تاکید کرد: عوارض یکی از مهمترین درآمدهای شهرداری‌ها است که از محل آن برای عمران و آبادانی سطح شهر هزینه شده و هرچه مشارکت شهروندان بیشتر باشد ، خدمات بیشتر و مطلوب تری می توانند به شهر و شهروندان ارایه کرد

شهر ۱۶۶ هزار و ۵۱۸ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

برچسب‌ها شورای شهر مهاباد آذربایجان غربی عوارض شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر مهاباد آذربایجان غربی شورای شهر مهاباد آذربایجان غربی عوارض شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه های نوروزی صنایع دستی در سطح استان خبر داد.

امین کوگانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی در ۱۷ نقطه استان، اظهار کرد: در این بازارچه ها صنایع دستی و سوغات استان کرمانشاه در ۱۷۵ غرفه و ۵۹ سیاه چادر به گردشگران و میهمانان نوروزی عرضه می شود. 

وی افزود: خوشبختانه طی روزهای گذشته استقبال بسیار خوبی از بازارچه های نوروزی صنایع دستی استان شده، بگونه ای که تاکنون بیش از پنج میلیارد تومان فروش داشته اند. 

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: باتوجه به استقبال گسترده گردشگران نوروزی از این بازارچه ها و به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در نظر داریم محصولات بازارچه های نوروزی صنایع دستی و سوغات را در سطح استان با تخفیف ویژه به گردشگران و میهمانان نوروزی عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس تمام محصولات عرضه شده در بازارچه های نوروزی صنایع دستی وسوغات استان با تخفیف ۲۰ درصدی به گردشگران عرضه خواهد شد. 

کوگانی یادآور شد: تخفیف محصولات بازارچه های نوروزی صنایع دستی و سوغات استان از امروز(هفتم فروردین) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

وی در پایان با بیان اینکه برپایی بازارچه های صنایع دستی به معرفی هرچه بیشتر هنرهای دست ساز هنرمندان صنعتگر کرمانشاهی کمک کرده، افزود: همچنین با توجه به اینکه هنرمندان صنعتگر استان در فصل زمستان از نظر فروش محصولات خود دوره رکودی را پشت سر گذاشته اند، خوشبختانه بازارچه های نوروزی صنایع دستی کمک کرده تا آمار فروش خوبی داشته باشند که بخشی از آن رکورد را جبران خواهد کرد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • خاندوزی: دولت تخفیف‌های بیشتر مالیاتی برای حمایت از تولید در نظر گرفته است +فیلم
  • خاندوزی: دولت تخفیف‌های بیشتر مالیاتی برای حمایت از تولید در نظر گرفته است
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • تخفیف ۲۰ درصدی صنایع‌دستی در بازارچه‌های نوروزی کرمانشاه
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه