Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@02:50:03 GMT

به تماشای پشت صحنه فیلم اکشن ماموریت غیرممکن4 بروید

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۹۵۷

به تماشای پشت صحنه فیلم اکشن ماموریت غیرممکن4 بروید

پشت صحنه فیلم اکشن سینمایی "ماموریت غیر ممکن4" از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، پشت صحنه سینمایی " ماموریت غیرممکن 4" پنج شنبه، 25 شهریور ماه ساعت 20 از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود.

 این مستند شامل تصاویر پشت صحنه مراحل ساخت و تولید، حرکات اکشن و هیجان انگیز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که به مدت 40 دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد. 

سینمایی "ماموریت غیرممکن 4" به کارگردانی برد برد محصول 2011 آمریکا در ژانر اکشن و هیجان انگیز است. در این فیلم تام کروز، جرمی رنر، سایمون پگ , پائولا پاتون به هنرمندی پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این اثر سینمایی خواهند دید: زمانی که مشخص می شود سازمان IMF مسوول انفجار در کرملین بوده است‌، تصمیم گرفته می شود تا این سازمان برای همیشه تعطیل شود، اما «اتان هانت» و گروه جدیدش برای اثبات بی گناهی و پاک کردن نام سازمان خود از این اتهام، بر خلاف دستورات مقامات بالاتر وارد عملیاتی می شوند و…

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه پنج فیلم سینمایی پشت صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، «مجله هنری بوم»، مجله‌ای تصویری است که شخصیتی سفر شهری دارد، و به سراغ رخداد‌ها و آثار هنری جدید شهر می‌رود. 

پوشش مراسم معرفی انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی، حضور در رویداد چیدمان «ده هزار جهان» در موزه هنر‌های معاصر و گفتگوی «حامد مهربانی» با «ابوذر ونکی» خالق این اثر و همچنین نمایشگاه عکس «بازگشت» و دیدار و گفتگو با «سید احسان باقری» (عکاس) از جمله بخش های متنوع این قسمت از «مجله هنری بوم» است.

«مجله هنری بوم» به تهیه‌کنندگی احمدرضا بلیغ و احمدرضا زارعی، به همت گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو در مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تولید شده است و از ۲۹ فروردین ماه هر چهارشنبه حوالی ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  •  مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما