Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: سردار"عبدالرضا ناظری" امروز ۲۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین مواد به استان کرمان و قصد خروج آن محموله مطلع شدند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضایی و با اقدام عملیاتی، یک دستگاه کامیون کشنده را در یکی از محورهای استان توقیف و در بازرسی از جاسازی ماهرانه ای که توسط قاچاقچیان صورت گرفته بود، موفق به کشف یک تن و ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظری با اشاره به اینکه این محموله مرفین با محموله ده تنی تریاک برابری می کند، گفت: در این رابطه راننده کامیون دستگیر و همکاران ما در ادامه جهت شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در حال انجام ماموریت هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون همکاران ما در راستای برخورد با قاچاق مواد مخدر، بیش از ۹۲ تن کشفیات مواد داشتند که با محموله امروز به بیش از ۹۳ تن افزایش یافت.

وی افزود: تلاش همرزمان ما در دستگیری قاچاقچیان و حذف آنها از ارتکاب این اقدام مذبوحانه خدمت بزرگی به مردم استان کرمان و کشور است.

منبع: الف

کلیدواژه: استان کرمان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی بهبهان گفت:در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر مطلع شدند.

 سرهنگ محمد قاسم رحیمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه