Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:29:05 GMT

ضرورت سیاست یکپارچه و برخط برای ترخیص کالای اساسی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۱۹۴

ضرورت سیاست یکپارچه و برخط برای ترخیص کالای اساسی

رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اتخاذ سیاست یکپارچه، برخط و هوشمند توسط دستگاه‌های ذیربط در راستای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی تاکید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  محمدباقر قالیباف در بازدید از اسکله ها و مناطق عملیاتی بندرامیرآباد، اظهار کرد: اصالت اقتصادی و تجاری بندرامیرآباد، می‌تواند در شرایط حساس کنونی با جذب بازرگانان فعال، تکمله ای بر زنجیره تامین کالاهای اساسی کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت های راهبردی بندرامیرآباد در حوزه دریای خزر و نقش موثر آن در پیشبرد نقشه راه اقتصادی کشور افزود: ضرورت دارد، دستگاه های مرتبط با ترخیص کالاهای اساسی کشور سیاست های یکپارچه، برخط و هوشمند داشته باشند.

وی یادآور شد: با تلاش و حضور میدانی نمایندگان عضو کمیسیون های تخصصی مجلس در ماه های اخیر و آسیب شناسی روند ترخیص کالاها، شاهد تسریع این موضوع و افزایش عرضه کالاها به بازار بوده ایم.

قالیباف، به اهمیت اسکله رو -رو ریلی بندرامیرآباد در مراودات بین المللی با کشورهای حوزه CIS و ایجاد تنوع صادرات کالا اشاره و بر استفاده از ظرفیت قرارگیری بندرامیرآباد در کریدور بین المللی شمال-جنوب جهت رونق تجارت و اقتصاد دریا محور کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور یک ضرورت است
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • راهکار ۶ بندی برای حل مسئله ارز/ گفتگو با حسین صمصامی
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  • همکاری رهتاب و بانک ملی برای ایجادبستر مدیریت یکپارچه زنجیره مالی