Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف در بازدید از اسکله ها و مناطق عملیاتی بندرامیرآباد، اظهار کرد: اصالت اقتصادی و تجاری بندرامیرآباد، می‌تواند در شرایط حساس کنونی با جذب بازرگانان فعال، تکمله ای بر زنجیره تامین کالاهای اساسی کشور باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های راهبردی بندرامیرآباد در حوزه دریای خزر و نقش موثر آن در پیشبرد نقشه راه اقتصادی کشور افزود: ضرورت دارد، دستگاه های مرتبط با ترخیص کالاهای اساسی کشور سیاست های یکپارچه، برخط و هوشمند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: با تلاش و حضور میدانی نمایندگان عضو کمیسیون های تخصصی مجلس در ماه های اخیر و آسیب شناسی روند ترخیص کالاها، شاهد تسریع این موضوع و افزایش عرضه کالاها به بازار بوده ایم.

قالیباف، به اهمیت اسکله رو -رو ریلی بندرامیرآباد در مراودات بین المللی با کشورهای حوزه CIS و ایجاد تنوع صادرات کالا اشاره و بر استفاده از ظرفیت قرارگیری بندرامیرآباد در کریدور بین المللی شمال-جنوب جهت رونق تجارت و اقتصاد دریا محور کشور تاکید کرد./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف بندرامیرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: برای استان‌های های مسافرپذیر سهمیه ویژه‌تری از اقلام اساسی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود امراللهی با بیان اینکه برای حدود ۱۵ استان مسافرپذیر کشور سهمین اختصاصی از اقلام اساسی در نظر گرفته شده است، گفت: برای استان‌های شمالی، استان‌های جنوبی از جمله هرمزگان، بوشهر و همچنین فارس و… اقلام اساسی از جمله مرغ منجمد، شکر، آرد و نظایر اینها تأمین شده است.

وی افزود: هیچ کمبودی در استان‌های مسافرپذیر نداریم و اقلام اساسی نه تنها برای ایام عید، بلکه برای دوماه بعد نیز تأمین شده است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه در ایامی که از تعطیلات گذشت از استان‌ها گزارشی از کمبود اقلام اساسی نداشتیم، گفت: امسال بازار آرامش خوبی داشت.

امراللهی تصریح کرد: اگر مردم با گران‌فروشی و تخلفات صنفی مواجه شدند می‌توانند به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند و همکاران ما در ایام تعطیل در طی گشت‌های مشترک بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و مشکلی ایجاد نخواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 739567

دیگر خبرها

  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات
  • جزئیات واردات ۲۰ قلم کالای اساسی/ترخیص ۳.۸ میلیارد دلار ذرت
  • نماینده مجلس: کلید جهش تولید عمل به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است