Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: امیدواریم استاندار جدید سیستان و بلوچستان با نگاه اقتصادی به دنبال حل مشکلات و رسیدگی به مشکلات کارخانه‌های تعطیل و ایجاد اشتغال باشد.

به گزارش ایسنا مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی ۲۵ شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان وبلوچستان که با حضور وزیر کشور و جمعی از مسوولان و علمای شیعه و سنی برگزار شد اظهارکرد: وقتی به نعمت‌های خدا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که واقعا به زیبایی نعمات تقسیم شده باید بر روی داشته‌های خودمان فکر کنیم و ببینیم چه داریم و آن را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیریت بسیار مهم است گفت: باید ببینیم که چه چیزهایی داریم تا در این استان که بیکاری فراوان است و مردم گرفتار رنج فقر هستند را مدیریت کرده تا با ایجاد اشتغال فقر و بیکاری را رفع کنند.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با اشاره به اینکه در همین سیستان و بلوچستان افراد شاخصی وجود دارند که می توانند به عنوان مدیرانی کارآمد در پست وزیر تاثیرگذار باشند خاطرنشان کرد: شاید بهترین سیاستی که رئیس جمهوری نیز به آن تاکید داشتند همین است که از این مردم استفاده شود، همانگونه که در دیگر استان‌ها از ظرفیت آن مناطق استفاده شده و امیدواریم شایستگان سیستان و بلوچستان نیز در دیگر استان‌ها بکارگیری شوند.

وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان برادری تاریخی دارند تصریح کرد: بی انصافی است که کسی در میان مردم شیعه و سنی این استان تفرقه‌افکنی کند، این مردم همه مسلمان هستند و ایمان بالاترین سرمایه آنان است که شاید در دیگر استان‌ها کمتر به چشم بخورد.

مولوی اسماعیل زهی با اشاره به اینکه خوشحالیم از اینکه استاندار جدیدی که برای سیستان و بلوچستان معرفی می‌شود در جلسات هیات دولت شرکت کرده و می‌تواند بسیاری از مشکلات این مردم را بیان و رفع کند و کار مردم با سرعت پیگیری شود گفت: امیدوارم استاندار جدید در گزینش مسوولان ادارات از نیروهای بومی استفاده کند.

وی تصریح کرد: استفاده از نیروهای بومی به صورت برابر علاوه بر اینکه موجب افزایش انگیزه در میان مدیران و مردم می شود می‌تواند وحدت و برادری را نیز مستحکم‌تر کند.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان یک انگیزه در میان اهل سنت وجود دارد و آن این است که اگر قرار باشد کسی دست به سوی برادر شیعه آنان دراز کند اول باید اهل سنت را بکشد و بعد به شیعه دست درازی کند ادامه داد: این موضوع یک اصل در میان برادران شیعه ما نیز است خوشبختانه در اینجا هیچ موضوعی برای تفرقه وجود ندارد.

وی با تقدیر از تلاش نیروهای نظامی و امنیتی خاطرنشان کرد: با تلاش سپاه، نیروی انتظامی و دیگر عزیزان، امنیت کامل در استان حکم فرماست و در جلسات دیگر نیز گفته‌ام بالاترین امنیت را این مردم ایجاد کرده‌اند و باید نگاه امنیتی از این استان برداشته شود و با نگاه اقتصادی این استان سریع‌تر در مسیر توسعه قرار گرفته و شاهد رشد سرمایه‌گذاری باشیم.

مولوی اسماعیل زهی با تاکید بر اینکه وقتی نگاه امنیتی تغییر کند دیگر می‌توانیم هزینه‌های که برای این موضوع صرف می شود را برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و اشتغال خرج کنیم بیان کرد: امیدواریم استاندار جدید سیستان و بلوچستان با نگاه اقتصادی به دنبال حل مشکلات و رسیدگی به مشکلات کارخانه‌های تعطیل و ایجاد اشتغال باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان نگاه اقتصادی استاندار جدید ایجاد اشتغال اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارنارنجی جوی:تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت:از بعد ظهر سه شنبه تا صبح پنج شنبه ، در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، دشتیاری، فنوج، نیکشهر، قصرقند، لاشار، سرباز، راسک، تفتان، خاش، مهرستان، سیب و سوران، سراوان، گلشن، ایرانشهر، دلگان، بمپور، زاهدان، میرجاوه رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی شده است.
حیدری توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

وی تاکید کرد: از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط شود و مدیریت آب سد‌ها در جنوب استان انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • اقدامات تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان نتیجه طراحی اسرائیل بود
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود
  • برخورد باتخلفات رانندگان درنبستن کمربند ایمنی درسیستان وبلوچستان
  • ناامنی‌ هایی که باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده
  • رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان
  • هشدارنارنجی جوی:تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان