Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به مشارکت نیکوکاران در مدیریت بحران ناشی از خشکسالی و مقابله با شیوع کرونا اظهار کرد: در راستای طرح ملی نذر آب ۴، شهرستان سیب‌سوران از توابع استان سیستان و بلوچستان به عنوان منطقه هدف خدمت جمعیت هلال احمر استان منظور شده تا از کمک‌های داوطلبانه کاروان سلامت همدان بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با ابلاغ بخشنامه نذر آب ۴ سال ۱۴۰۰ اطلاع‌رسانی و فراخوان از طریق رسانه‌های خبری صورت گرفت گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیون ریال  توسط خیرین به حساب متمرکز هلال احمر استان برای مشارکت در تامین شبکه آبرسانی به  یکی از روستاها واریز شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: علاوه بر آن یک تن آرد از سوی اتحادیه‌های تعاون روستایی، ۲ هزار و ۲۰۰ عدد  ماسک و دستکش لاتکس و ۲ هزار عدد آب معدنی برای این امر اهدا شده که توسط کامیون کانتینردار هلال احمر استان به منطقه حادثه ارسال شد.

وی با تقدیر از حمایت خیران نهاوند ابراز امیدواری کرد با تداوم مشارکت خود از ادامه اجرای پروژه شبکه آبرسانی و کمک به تامین لوازم التحریر دانش آموزان روستا حمایت کنند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خشکسالی مدیریت بحران طرح نذر آب هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق این استان، تعداد ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: برای ارائه خدمات امدادی به مردم ۵۵ پایگاه امداد و نجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع و شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده هستند.

کد خبر 6078501

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کمک بلاعوض ۴۵۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر بردسکن به بیماران نیازمند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حل مشکلات شهری با تلاش جهادگران هلال احمر در تبریز