Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:51:56 GMT

جام جهانی 2 سال یک‌بار؟ این فقط به سود فیفاست

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۸۲۱

جام جهانی 2 سال یک‌بار؟ این فقط به سود فیفاست

رییس اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال از مشورت نکردن فیفا با ذی‌نفعان قبل از ارائه برنامه دوسالانه جام جهانی انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کنگره فیفا در ماه می و پس از درخواست فدراسیون فوتبال عربستان، با تحقیق جدی‌تر درباره تغییر تقویم برگزاری مسابقات جام جهانی موافقت کرد. آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال، که حالا مدیر توسعه جهانی فوتبال است این ایده را پیش برده و شروع به مشاوره با بازیکنان و مربیان سابق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مسابقات انتخابی ملی در طرح او به دو یا سه وقفه محدود خواهند شد و یک تورنمنت در پایان هر فصل برگزار خواهد شد. جام جهانی نیز هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. ونگر در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که تعداد دیدارهای ملی به نسبت شرایط فعلی در طول فصل بسیار کمتر خواهد شد و پیش از آغاز هر فصل 25 روز استراحت برای بازیکنان قطعا اعمال می‌شود.

 

در همین رابطه رییس اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال از مشورت نکردن فیفا با ذی‌نفعان قبل از ارائه برنامه دوسالانه جام جهانی انتقاد کرد و اعلام کرد این برنامه با افزایش فشار بیش‌تر به تقویم بین‌المللی نگرانی‌های جدی ایجاد کرده است.

 

 

 

 

یوناس بائر هافمن دبیر کل اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال خواستار بحث گسترده‌تری در مورد این پیشنهادات شد.

بائر هافمن گفت:« ایده اشتباهی است. این امر مستلزم رهبری است که من چند سال اخیر در فوتبال ندیده‌ام. در واقع از منافع رقابت‌های خود دور شوید و بحث گسترده‌تری داشته باشید. اعتماد به مقدار زیادی بین موسسات در فوتبال از دست رفته است. بهتر است فیفا با نهادهای دیگر مشورت کند، تصمیم‌های کلان را با بررسی‌های دقیق بگیرد، منافع همه در نظر گرفته شود و تنها به خود فکر نکند.»

آرسنال آرسن ونگر (سرمربی) فیفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرسن ونگر سرمربی فیفا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین علی محمدی، بازیکن مس رفسنجان، پس از بازی مقابل فولاد درباره بازی گفت: ما می‌دانستیم شرایط تیم فولاد به لحاظ روحی و روانی بعد از آمدن آقای ویسی بهتر شده است. سختی‌هایی هم برای ما داشت از نظر آب و هوایی خوزستان معمولا گرم است و چیز دیگری که باعث تعجب من بود وضعیت چمن بود، چمن را کوتاه نکرده بودند و فوتبال بازی کردن در این چمن سخت بود. چمن مثل چمن پارک بود و این انتقاد من به باشگاه فولاد است که همیشه مهمان‌نواز بوده و شرایط اینجا خیلی خوب بود ولی امروز شرایط چمن خیلی خیلی بد بود و اگر چمن بهتر بود قطعا فوتبال خیلی بهتری می‌دیدیم.

ویدئو: 330475

علی محمدی درباره عملکرد بهتر مس نسبت به نیم فصل اول گفت: بالاخره همین است و در تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم هست ما که در ایران کار می‌کنیم. بعضی وقت‌ها با یک مربی کار نمی‌گیرد و به هر دلیلی نمی‌شود. نتیجه نگرفتن ما در نیم فصل اول دلایل مختلفی داشت. خدا را شکر از موقعی که آقا محرم آمده شرایط ما خیلی بهتر شده است. امتیازگیری‌مان خوب شده و نوع فوتبال‌مان بهتر شده است. امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم و بازی به بازی پیش برویم و ببینیم خدا چه می‌خواهد.

او درباره فولاد و وضعیتش گفت: الان نمی‌شود فولاد را آنالیز کرد چون فولاد در شرایط خوبی نیست پایین جدول است و بازی‌ها برایش حساس و سخت است. شاید تماشاچی‌ها از یک دقیقه‌ای به بعد از آن راضی نباشند و علیه بازیکنان شعار بدهند و این یک پکیجی است که برای بازیکنان همه چی را سخت می‌کند و استرس در آخر زیاد می‌شود. من فکر می‌کنم فولاد پتانسیل این را دارد که بالای جدول باشد نه اینکه الان برای بقا بجنگد. فولاد بازیکنان خوب و امکانات خوب دارد و فکر می‌کنم لیاقت باشگاه فولاد خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. من خودم به شخصه معتقدم که فولاد امسال حداقل بتواند در لیگ بماند و سال‌های بعد برای یک تیم خوب ببندد و برای بالای جدول تلاش کند.

دیگر خبرها

  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک