Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «سفر قندهار» با موضوع خاطرات اولین سفر رسمی تیم ملی فوتبال ایران، از دو شبکه رادیویی نمایش و ورزش، روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان سریال رادیویی «سفر قندهار» آمده است: «در سال ۱۳۲۰، تیم ملی فوتبال ایران به مربی‌گری عباس صدقیانی، پس از انجام مسابقاتی در قندهار افغانستان، در راه بازگشت به دلیل هجوم متفقین و اشغال کشور، با مشکلات و مصائب بسیاری مواجه می‌شوند و به کمک اهالی شهری مرزی، راه مشهد را در پیش می‌گیرند و البته در این راه، فوتبال به کمک آن‌ها می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این سریال رادیویی به نویسندگی زینب آرمند، سردبیری مجید نظری‌نسب،کارگردانی سعیده فرضی، تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده، صدابرداری فرزاد شریفی، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، گرافیک احسان پیر ولیان و با هنرمندی سیما خوش‌چشم،امیر زنده‌دلان، مهرداد مهماندوست، بهادر ابراهیمی، محمد رضا علی، مهدی نمینی‌مقدم، معصومه عزیزمحمدی، سعید سلطانی، بهرام ابراهیمی، نگین خواجه‌نصیر، محمد شریفی‌مقدم، کامیار محبی و محسن بهرامی؛ از روز شنبه، ۲۷ شهریور،  ساعت ۳ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱۳:۳۰، روی آنتن رادیو ورزش می‌رود.

۵۷۵۷

کد خبر 1555470

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رادیو تیم ملی فوتبال ایران ایران افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» در یک گفتگوی تصویری درباره یکی از سکانس‌های وایرال‌شده این سریال توضیح داد. این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • طالبان حاضر است آب را هدر بدهد اما آب به ایران نرسد | ماجرای تلخ انحراف عمدی بخش عمده‌ای از آب‌های مشترک ایران و افغانستان به سمت شوره‌زارها!
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!