Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیکر این رزمنده جانباز و راوی جبهه‌های حق علیه باطل با حضور مردم ولایتمدار استان بوشهر و یادگاران دفاع مقدس در میان حزن و اندوه مردم تشییع و در قطعه ایثارگران این شهر به خاک سپرده شد.

زنده یاد جمیله ای از راویان  معروف در جنوب کشور در حوزه دفاع مقدس بود که براثر سانحه برق گرفتگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رزمنده سال‌های زیادی از حیات زندگی خود را علاوه بر جبهه های حق علیه باطل در زندان‌های دشمن بعثی سپری کرد و بعد از بازگشت به وطن، روایتگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های همرزمان شهدا و دوران اسارت خود شد.

خاطرات و دل نوشته های ایشان به نام "نبرد مجنون " و از " مجنون تا رمادیه " منتشر شده است.

آخرین دل نوشته این زنده یاد مربوط به گردان امام حسن در حماسه مجنون است.

 غلامشاه جمیله ای با ۴۵ درصد جانبازی، چندین مرحله به صورت داوطلبانه در میادین نبرد جبهه های حق علیه باطل حضور یافت  و در حمله دشمن بعثی به جزایر مجنون  بر اثر پرتاب نارنجک  از ناحیه دست و پا و پهلوی چپ زخمی و در نیزارهای این جزیره به اسارت درآمده بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر مراسم تشییع دفاع مقدس گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مراسم تشییع دفاع مقدس بوشهر مراسم تشییع دفاع مقدس گناوه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح کشور شب گذشته در آیین بزرگداشت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی در تالار شهر کاشان گفت:سردار سرافراز و دلاور سپاه اسلام و مجاهد راه خدا، شهید طریق‌القدس سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا (علی) زاهدی و همرزمان شهیدش سرانجام اجر زحمات بی‌شمارشان را از خداوند متعال گرفته و آسمانی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار سرتیپ حسین اشتری افزود: رزم بی‌امان این سردار در دوران دفاع مقدس و سال‌ها مبارزه در جبهه مقاومت در یاد و خاطره مردم جهان و ملت بزرگ ایران برای همیشه ماندگار و جاویدان خواهد ماند.


مشاور رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح کشور بیان کرد: در سه دوره‌ای که شهید زاهدی در جبهه مقاومت بود شاهد پیشرفت‌های زیادی در جبهه مقاومت بودیم، وی مطیع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و در جبهه مقاومت هم معتقد بود باید با سیدحسن نصرالله هماهنگ باشد.


سردار اشتری گفت: شهید زاهدی نمونه بارز غیرت و مردانگی بود و عمر و جوانی خود را وقف دفاع از اسلام کرد و با حضور در دفاع مقدس، بار‌ها به شرف جانبازی نائل آمد، اما هیچ‌گاه از پای ننشسته و با تعهد و اراده‌ای پولادین و سینه‌ای مملو از عشق به سالار شهیدان در جبهه‌های مقاومت، همچنان به ایثار و فداکاری خود ادامه داد تا سرانجام در مسیر دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) دعوت حق را لبیک گفته و به خیل یاران شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • پرداختن به نقش زنان در جبهه مصداق جهاد تبیین است
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد