Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: توهینی که یک هوادار به پرویز مظلومی انجام داد، زشت و زننده بود و حتی ارتش سرخ هم چنین کاری را با پیشکسوت استقلال انجام نمی‌داد.

به گزارش مشرق، عبدالصمد مرفاوی ضمن انتقاد از توهین یکی از افراد در فرودگاه به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم چرا پیشکسوتان باشگاه در مقابل این اقدام سکوت کردند، اما این حرکت زننده در شان فوتبال و ورزش کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر امروز به پرویز مظلومی توهین شود، فردا هم به دیگران توهین می‌کنند. مظلومی بازیکن و مربی باشگاه استقلال بوده و الان عضو هیات مدیره‌ آن است. زمانی که مظلومی برای استقلال گل می‌زد خیلی‌ها هنوز به دنیا نیامده بودند.

وی افزود: انسان نباید تن به هر کاری بدهد. تاریخ استقلال را نگاه کنید تا ببینید چه افرادی در آن بزرگ شده‌اند. آن کسانی که چنین رفتارهای زشتی می‌کنند، از تاریخ استقلال اطلاعی ندارند. کاری که آن به اصطلاح هوادار انجام داد حتی ارتش سرخ هم این کار را نمی‌کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: برای کسانی که کورکورانه به بزرگان باشگاه استقلال توهین می‌کنند، متاسف هستم. مکتب پورحیدری، حجازی و... مکتب استقلال است. وقتی فردی به مظلومی توهین می‌کند یعنی به استقلال توهین کرده است. اگر تیم نتیجه نگیرد، مسئولیتش بر عده مدیریت و کادر فنی است، اما نباید به هر دری زد تا به یک شکل خودمان را خالی کنیم. این رفتارها در شأن و شخصیت باشگاه استقلال نیست و فقط باید برایش تاسف خورد.

سرمربی اسبق تیم استقلال با اشاره به اتفاقاتی که این روزها بین مدیریت، بازیکنان و کادر فنی رخ می‌دهد، گفت: مدت‌هاست که در حال رصد شرایط استقلال هستم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که اینقدر فرشید اسماعیلی را بزرگ می‌کنند. بزرگ‌تر از فرشید اسماعیلی به استقلال آمده و رفته، اما اتفاقی نیفتاده است. من احترام زیادی برای اسماعیلی از نظر فنی قائل هستم و نوع فوتبال او را می‌پسندم، او برای استقلال زحمت کشیده ولی نباید شرایط به شکلی پیش برود که یک نفر آنقدر بزرگ شود تا در نهایت استقلال ضربه بخورد.

مرفاوی اضافه کرد: همین اتفاقات باعث می‌شود بی‌حرمتی‌هایی صورت بگیرد. هواداران استقلال باید صبور باشند و اجازه بدهند تیم راه خودش را برود. استقلال حتی زمانی که ما نبودیم، وجود داشت و راهش را پیدا کرد. اگر یک عده فکر می‌کنند با بی‌حرمتی و توهین شرایط استقلال درست می‌شود سخت در اشتباه هستند. هواداران استقلال آرامش داشته باشند و اجازه بدهند مدیران باشگاه هر کسی که می‌خواهد باشد کارشان را انجام بدهند.

وی تاکید کرد: یک مدیر در استقلال حضور دارد که جلوی برخی خودرأیی‌ها را گرفته، اما نباید فحاشی و توهین به او صورت بگیرد. من وکیل مدافع کسی در استقلال نیستم،‌ ولی چون خودم در این تیم بودم می‌دانم شرایط چگونه است. یکسری‌ها در استقلال حضور دارند که خودرأیی‌ می‌کنند، در استقلال مدیر و مربی باید مثل خانواده باشند و هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: لیگ تمام شده، سه جام از دست رفته و حالا باید از نو شروع کرد. مردم باید اجازه بدهند باشگاه برنامه‌ریزی کند تا استقلال به روزهای خوب خودش برگردد. این اتفاق به جز تزریق آرامش ممکن نیست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان باشگاه استقلال صمد مرفاوی پرویز مظلومی استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، هر اقدامی که در اراک انجام داده فقط در راستای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بوده است. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی واکنش کاپیتان آبی‌پوشان را به همراه داشت.

احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت 48 ساعته به مربی استقلال

سیدحسین حسینی در مورد اتفاقات رخ داده در بازی آلومینیوم اراک - استقلال، اظهار داشت: اتفاق غیرمتعارف و غیرمنتظره‌ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می‌دود و مأموران حراست ورزشگاه به سمت او می‌روند، احساس کردم به‌عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هر حال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت‌های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می‌دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و مأموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: قطعاً اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می‌کردم. رفتار جیمی‌جامپ‌ها را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم، ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می‌دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار مأموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

وی با اشاره به هدف خود و تابعیت از قانون، تصریح کرد: در تمام این سال‌ها که به شکل حرفه‌ای فوتبال بازی کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ‌کس هنجارشکنی و بی‌قانونی از من ندیده است. در این ماجرا هم احساس می‌کنم سوءبرداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی مقابل شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جریمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سوءبرداشت شده لازم می‌دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه با رفتارم در اراک و نه با حرف‌هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار مأموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. هیچ وقت در کار مأموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می‌آیند دخالت نکردم و نمی‌کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی‌های استقلال فکر می‌کنم. ما شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلاً دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئناً از امروز برای هدف‌مان تلاش مضاعف خواهیم کرد تا هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • تمرکزم روی ۶ فینال است/سوءبرداشت شده است
  • دروازه‌بان استقلال: هدفم از آن اقدام جلوگیری از تنش بود
  • سیدحسین: هدفم جلوگیری از تنش هوادار و مأموران بود
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • عکس| استوری نکونام به عشق یک هوادار
  • مشت‌های گره کرده نکونام به سمت هواداران شمس آذر؛ توهین یا کری‌خوانی؟ + فیلم