Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:06:02 GMT

نیاز ۲۰ هزار دانش آموز هرمزگانی به تبلت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۹۱۱۶

نیاز ۲۰ هزار دانش آموز هرمزگانی به تبلت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،ایرج بیت الهی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به نیاز 20 هزار دانش آموز هرمزگانی به تبلت گفت:  ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش آموزان در مناطقی زندگی می‌کنند که به اینترنت دسترسی دارند و نیاز آن‌ها بیشتر از سایر مناطق است.

بیت اللهی افزود: ۷ هزارو ۵۰۰ دانش آموز هم به اینترنت دسترسی ندارند و تلاش می‌شود کلاس‌های آن‌ها بصورت دوره‌ای و حضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پارسال بیش از چهار هزار تبلت با کمک نهاد‌های حمایتی، صنایع، خیران، بانک‌ها و سایر نهاد‌ها تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلت دانش آموزی آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی