Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:31:45 GMT

سربیشه؛ مقصد بعدی کاروان نذر آب ۴ در خراسان‌ جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۹۱۶۷

سربیشه؛ مقصد بعدی کاروان نذر آب ۴ در خراسان‌ جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: پس از خدمات‌رسانی خیرین و داوطلبان هلال احمر در شهرستان‌های درمیان و نهبندان، کاروان نذر آب ۴ طی روزهای آینده در شهرستان مرزی سربیشه مستقر می‌شود.

محمدرضا رضایی، امروز پنجشنبه ۲۵ شهریور در حاشیه حضور کاروان نذر آب ۴ در شهرستان نهبندان اظهار داشت: در طرح نذر آب علاوه بر اقداماتی که در راستای رفع تنش آبی انجام می‌شود، کمک‌های معیشتی، بهداشتی و لوازم‌التحریر نیز برای نیازمندان در مناطق محروم ارایه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: امسال به دلیل وضعیت قرمز کرونا در شهرستان‌های هدف از حضور کاروان‌های سلامت بی‌بهره مانده‌ایم اما خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان‌های زنجان و چهارمحال و بختیاری اقدامات شایسته‌ای برای نیازمندان مناطق هدف ارایه داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به نصب و راه‌اندازی دستگاه تصفیه آب در روستاهای رومه و مهل‌آباد شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این دستگاه‌ها حدود ۲۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: همچنین برای رفع تنش آبی تعداد هشت تانکر ثابت در منطقه به نیازمندان اهدا شده است و خیرین و داوطلبان استان‌های معین ۱۷ هزار لیتر آب معدنی را به مردم روستاهای شهرستان نهبندان اهدا کرده‌اند.

رضایی با اشاره به ایجاد خط لوله یک هزار و ۲۰۰ متری روستای درشکفت شهرستان نهبندان گفت: حدود ۷۰ میلیون تومان اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

وی تصریح کرد: هیچ اعتبار دولتی برای اقدامات طرح ملی نذر آب ۴ هزینه نشده و تمامی هزینه‌ها از سوی کمک‌های مردمی و خیرین انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط خیرین و داوطلبان استان‌های زنجان و چهارمحال و بختیاری در شهرستان مرزی نهبندان هزینه شده است و در روزهای آینده نیز داوطلبان و خیرین استان خراسان رضوی در شهرستان سربیشه حضور می‌یابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نذر آب جمعیت هلال احمر منطقه خراسان جنوبی خیرین و داوطلبان شهرستان نهبندان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نذر آب ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اکبری شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی تعداد ۱۰۷ تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت ۷۶۹ نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح، بیان داشت :۳۰ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودرو نجات، دو خودروی کمک دار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳، گفت: در این مدت ۴۰ حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل ۳۲ حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آب‌گرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد ۴۰ مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، ۱۰ مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و ۲۰ مورد از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به ۱۳۴ حادثه‌دیده امدادرسانی شده که ۱۲۶ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به ۹۱ مصدوم، رهاسازی ۱۰ نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری اذعان داشت: از تعداد ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۸ مورد واژگونی، ۱۰ مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان ۵۵ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 6063886

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • اجرای طرح نیابت در مرکز نگهداری از معلولان کم توان ذهنی در قم 
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند