Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:08:14 GMT

شکایت فرهاد مجیدی از محمود فکری

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۹۴۴۸

شکایت فرهاد مجیدی از محمود فکری

سرمربی فعلی استقلال به واسطه مصاحبه‌های تند و تهمت‌ از سوی محمود فکری، از سرمربی سابق آبی‌پوشان پایتخت شکایت کرد

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان، چند پیشکسوت این باشگاه انتقاداتی را نسبت به مدیران باشگاه و البته فرهاد مجیدی روانه کردند اما در این بین محمود فکری سرمربی سابق آبی‌پوشان، در چند مصاحبه موضع تندی علیه فرهاد مجیدی گرفت و او را مقصر اصلی حذف استقلال از آسیا نامید و هم‌چنین تهمت‌هایی را هم علیه سرمربی استقلال مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فکری در تازه‌ترین اظهارات خود، از بی‌نظمی در اردوی استقلال و نبود فرهاد مجیدی در کنار بازیکنان در تایم شب در اردوی دوبی صحبت کرده بود و هم‌چنین با لحنی عجیب این‌طور کنایه‌آمیز و تند درباره مجیدی صحبت‌های جنجالی را به زبان آورده است.

 


بکتاش منوچهری وکیل فرهاد مجیدی در این‌باره خبرنگار ما گفت: آقای مجیدی از آقای فکری به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرده‌اند و ایشان باید در مراجع مرتبط، پاسخگوی اتهاماتی که به آقای موکل بنده زده‌اند، باشند.

محمود فکری (سرمربی) فرهاد مجیدی استقلال تهران نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود فکری سرمربی فرهاد مجیدی استقلال تهران نفت مسجد سلیمان فرهاد مجیدی محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ امروز نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش جهان بازی کردند سعی کردیم در بدنه بازی کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم و این برای ما خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از شهرآورد اصفهان گفت: بعد از پنالتی که برای سپاهان گرفته شد انسجام ما برای دفاع بهتر و بیشتر کمی شکست و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.
محمد ربیعی افزود: من کاری به پنالتی که امروز گرفته شد ندارم ولی متاسفانه در خیلی از بازی‌هایی که ما مقابل تیم‌هایی دیگر داشته ایم صحنه‌هایی از این واضح‌تر داشتیم ولی اعلام پنالتی نشده است و این تک صحنه‌ها برخی مواقع نتایج را تغییر می‌دهد و امروز یکی از آنها بود.
وی گفت: نمی‌گویم این صحنه پنالتی بوده است یا نه ولی امیدواریم داوران نسبت به ما مهربان‌تر باشند و قضاوت‌هایی داشته باشند تا تیمی که تلاش بیشتر کرده ضرر نکند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: ما این بازی را فراموش می‌کنیم و خود را آماده میکنم تا چند روز دیگر مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا از فصل گذشته رتبه و جایگاه بهتری برای ذوب آهن بدست بیاوریم.
تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب آهن با یک گل پیروز شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی