Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان و دیگر مسئولان برگزار شد، گفت: به زودی در شهرستان سیرجان به صورت پایلوت صدور مجوز تردد از طریق سامانه پیش خوان من انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا چند روز دیگر سامانه پیش خوان من راه اندازی خواهد شد تا متقاضیان جهت دریافت مجوز تردد بین شهری به آن مراجعه کنند.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان تصریح کرد: مجوز تردد بین شهری برای کسانی که قصد رفتن به محل کار یا تحصیل دارند و همچنین همشهریانی که به دلایل پزشکی یا فوت بستگان درجه یک ناچار به تردد هستند، صادر می‌شود.

او بیان داشت:در این جلسه مقرر گردید این سامانه در فرمانداری و کلیه دفاتر پیش خوان شهری و روستایی راه اندازی گردد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ارتباطات و فناوری اطلاعات مجوز تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال 1403

با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ظرفیت تولید محصول پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳، در کم‌تر از دوماه به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایران خودرو، به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، گروه صنعتی ایران‌خودرو ظرفیت تولید روزانه را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.
این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است.
به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

پیش از این موضوع توقف یا ادامه‌ تولید پژو پارس به کلافی سردرگم بین سه نهاد مرتبط سازمان استاندارد، ایران‌خودرو و وزارت صمت تبدیل شده بود که در اطلاعیه اسفندماه 1402 این گروه خودروساز آمده بود: بر اساس اطلاعات رسیده به ایران‌خودرو، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال آینده فراهم شده و بر همین اساس، به زودی متقاضیان ثبت‌نام کننده در سامانه یکپارچه براساس اولویت‌های اعلامی این سامانه فراخوان شده و ثبت نام از آنان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۷۰۰ پارکینگ در قم به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شدند
  • شناسایی فناورانه ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال 1403
  • ۵۷۰۰ پارکنیگ در قم به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شدند
  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود