Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ قهرمان لرستانی و دارنده مدال طلا مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ از بی توجهی نمایندگان استان گلایه کرد و گفت: آقای نماینده اصلا می‌داند ورزشکاران برای رسیدن به این مسابقات چه زجرهایی می‌کشند؟ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ظهر امروز مراسم تجلیل از قهرمانان لرستانی حاضر در رقابت‌های پارالمپیک 2020 توکیو در سالن جلسات استانداری به همت نیروی انتظامی و استانداری لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، فرمانده نیروی انتظامی استان، استاندار و همچنین حضور پررنگ نیروهای نظامی برگزار شد از حامد امیری دارنده مدال طلا، سجاد محمدیان دارنده مدال نقره و همچنین مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دو ومیدانی کشور در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو پس از سخنرانی مسئولان تجلیل شد و اما این مراسم‌ با حاشیه‌هایی همراه بود که سبب گلایه و ناراحتی قهرمان لرستانی شرکت کننده در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو شد.

در این جلسه مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه در ایام شهادت شهید سپهوند و قهرمانی ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک درگیر بحث کابینه دولت بودیم و در سنگر دیگری در حال تلاش بودیم و تبریک می‌گویم به قهرمان لرستانی مسابقات پارالمپیک اظهار داشت: هر قهرمانی تا زمانی که سختی‌های جسمی و روحی تحمل نکند نمی‌تواند قهرمان شود بر همین اساس شرط اول قهرمانی پا گذشتن بر سر امیال است و این قدم اول برای رشد و ترقی است.

قهرمان لرستانی پارالمپیک توکیو: مدالم را باافتخار تقدیم شهید سلیمانی کردمورزشکار لرستانی مدال پارالمپیک خود را به خانواده مرزبان شهید "رشید سپهوند" اهدا کرد + تصاویرامام جمعه خرم آباد: ورزش در استان لرستان باید جایگاه بهتری پیدا کند

گرفتن چند جلسه و رقابتی شدن تجلیل از قهرمان پارالمپیک استان نمایش است

وی افزود: بنده عذرخواهی می‌کنم چون احساسم این است باید از این فضای تشریفاتی جلسه بیرون بیاییم باید نکاتی را مطرح کنم، تجلیل واقعی از ورزشکاران و جوانان فراهم کردن زمینه رشد آنهاست و گرفتن چند جلسه و رقابتی شدن تجلیل از قهرمان پارالمپیک استان کار نیست و بلکه نمایش است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تجلیل‌های سلسله وار بیشتر کار رسانه‌ای است، درد مردم لرستان با کار رسانه‌ای نجات پیدا نمی‌کند بلکه باید زمینه‌های واقعی را برای ورزشکاران و جوانان استان فراهم کنیم.

وی ضمن انتقاد مشکلات مجتمع ورزشی شهید سبزی پرور بیان کرد: مجتمع ورزشی شهید سبزوی پرور سالهاست در جنگ بین مسکن و شهرسازی و اداره کل ورزش و جوانان دست و پا می‌زند و کسی مشکلش را حل نمی‌کند.

درد لرستان با کارهای نمادین حل نمی‌شود

ویس کرمی گفت: بنده ترجیح می‌دهم به جای اینکه در جلسات نمادین شرکت کنم پیگیر مشکلات مجتمع سبزی پرور شوم تا صد تا قهرمان مثل این قهرمانان پارالمپیک حاضردر جلسه بیرون بیاید و هیچ نیاز نیست کسی از آنها تجلیل کند خودشان بزرگ می‌شوند.

وی تصریح کرد: دادگستری استان در شهرک بسیجیان خرم‌آباد سالن ورزشی دارد با توجه به اینکه مردم این منطقه امکانات ورزشی در اختیار ندارند خواهش می‌کنم دادگستری به عنوان تجلیل اجازه بدهد مردم منطقه دو روز از این سالن ورزشی استفاده کنند و اختصاصی چند کارمند نباشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: درد استان با کارهای نمادین حل نمی‌شود و مشکلات استان عمیق‌تر از این حرف‌هاست، بنده نیز می‌توانم تجلیل کنم، حرف‌هایی بزنم که چالشی نباشد و همه تعریف کنند ولی واقعیت این است من برای این کار نماینده بشوم و خواهش می‌کنم برای رشد ورزش استان همه مسئولان کمک کنند.

وی اظهار داشت: واقعیت این است برای فعال کردن مجتمع ورزشی سبزی پرور من به عنوان نماینده قانون‌گذاری را رها کنم ببینم مشکل مسکن و شهرسازی با اداره کل ورزش و جوانان چیست. راه نجات استان کار،کمتر حرف زدن و کم‌تر نمایش دادن است، اصل این است که باید به صحنه بیاییم.

ویس کرمی در ادامه با اشاره به آزاد راه خرم‌آباد - بروجرد عنوان کرد: در ارتباط با آزاد راه خرم‌آباد - بروجرد بی انصافی شد و چرا ما باید با نشان دادن دو صحنه منفی طوری حرف زدیم گویا این آزاد راه افتتاح نشد، چرا بعض‌ ها ازخدماتی که انجام می‌شود قدردانی نمی‌کنند و لگد به بخت خودشان می‌زنند.

وی بیان کرد: چرا زحمات انجام شده را نمی‌بینیم ولی از کارهای نمادین خوشمان می‌آید و کیف می‌کنیم در این جلسات از یکدیگر تقدیر و تشکر کنیم.

این صحبت‌های مهرداد ویسکرمی سبب واکنش حامد امیری قهرمان لرستانی مسابقات پارالمپیک شد و گفت: گویا آقای ویس کرمی تمام گلایه‌هایشان را آورده‌اند در این جلسه که اگر بنا به گلایه باشد بنده از ایشان گلایه دارم که نه زمان مسابقات نه درمراسم بدرقه و نه استقبال یک پیام به ما ندادند.

وی تصریح کرد: امروز مسئولانی که در این جلسه حضور دارند برای تجلیل از قهرمانان لرستانی مسابقات پارالمپیک آمده‌اند و اگر به عنوان مثال سردار کشکولی فرمانده سپاه استان می‌گویند از قهرمان لرستانی به عنوان یک بسیجی می‌خواهیم تقدیر کنیم کار نمادین نیست.

امیری عنوان کرد: بنده در مسابقات وظیفه‌ام را انجام داده‌ام و امروز بزرگان حاضر در جلسه نیز برای تقدیر قهرمانان به عنوان وظیفه حاضر شدند.

وی ضمن گلایه از نمایندگان استان لرستان به علت کم توجهی به ورزشکاران لرستانی حاضر در مسابقات پارالمپیک بیان کرد: در مسابقات پارالمپیک که بودیم یک نفر از نمایندگان استان لرستان حتی یک پیام ما ندادند و نباید امروز اگر مسئولی از قهرمانان لرستانی تجلیل می‌کند نباید نماینده‌ای بیاید و این مراسم را خراب کند، این جلسات جای انتقاد از عملکرد مسئولان نیست.

امیری گفت: تنها مسئولی که در مسابقات به ورزشکاران لرستانی حاضر در مسابقات پارالمپیک پیام می‌دادند نماینده ولی فقیه در لرستان بود که سبب دلگرمی ما شدند و بزرگی خودش را ثابت کردند.

وی تصریح کرد: آقای نماینده اصلا می‌داند ورزشکاران برای رسیدن به این مسابقات چه زجرهایی می‌کشند؟

انتهای پیام/645/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات پارالمپیک تجلیل از قهرمان قهرمان لرستانی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف منچسترسیتی رفت و در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد تا به دور نیمه نهایی صعود کند.

رئال در نیمه اول این بازی با گل رودریگو برنده شد و کوین دی‌‌بروینه بازی را در نیمه دوم برای سیتی به تساوی کشاند. با این نتیجه دو تیم که در بازی رفت به تساوی 3-3 دست پیدا کردن بودند به وقت‌های اضافه رفتند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید.

کارلو آنچلوتی از عملکرد تیمش در بازی امشب بسیار رضایت دارد و به شاگردانش افتخار می‌کند.

سرمربی ایتالیایی رئال در ابتدای صحبت‌هایش پس از بازی گفت:"من به این تیم بسیار افتخار می‌کنم. هرگز رئال مادرید را مثل یک مرده رها نکنید. رئال مادرید هرگز نمی‌میرد. ما می‌دانیم چگونه رنج بکشیم."

آرامش کنار خط؟

چطور اینقدر آرام بودم؟ ببخشید، دیگر انرژی نداشتم (لبخند می‌زند.)

امکان قهرمانی در چمپیونزلیگ برای پانزدهمین بار؟

خب، ما باید اول بازی کنیم (لبخند می‌زند.)

جریان بازی؟

گل ما خوب بود، ما ترکیب‌ فوق العاده‌ای داشتیم. نیاز به ضد حمله داشتیم چون می‌توانستیم از این طریق فضا پیدا کنیم. ما عادت نداریم اینطور دفاع کنیم، بنابراین من به تیمم افتخار می‌کنم. آن‌ها مقابل قهرمان اروپا خیلی خوب عمل کردند.

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • خشم نمازگزاران لرستانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجلیل از مسئولان و دست‌اندرکاران اعتکاف در قزوین
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان