Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:03:32 GMT

کشف باند قاچاق آرد یارانه ای در البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۹۹۷۴

کشف باند قاچاق آرد یارانه ای در البرز

به گزارش روز پنجشنبه  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی افشاری اظهار داشت : با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان البرز این باند سازمان یافته قاچاق آردهای یارانه‌ای در استان البرز شناسایی و بررسی اقدامات آنها در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی متوجه شدند یک باند سازمان یافته با خرید های یارانه ای، آنها را به استان های مرزی ارسال و پس از مدتی به صورت قاچاق از کشور خارج می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشاری خاطرنشان کرد : ماموران با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر در خرمدشت کرج اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۰ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم آرد یارانه ای به همراه یک هزار و ۷۲۸ عدد کیسه خالی آرد های تخلیه شده را کشف کردند.
وی گفت : پنج نفر در این رابطه دستگیر شدند و  در بازرسی  تکمیلی از مخفیگاه متهمان، مدارکی مبنی بر قاچاق ۳۰۷ تن آرد یارانه ای توسط این باند در سال های اخیر کشف شد.

وی یاداورشد : کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند قاچاق شده را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد می کنند.

برچسب‌ها کرج کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی کرج کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی