Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:52:12 GMT

بررسی شرایط اخراج کومان از سوی مدیران بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۰۰۲۶

بررسی شرایط اخراج کومان از سوی مدیران بارسلونا

مارسلو بچلر،خبرنگار برزیلی، مدعی شده که هیئت مدیره بارسلونا در جلسه امروز خود شرایط اخراج رونالد کومان را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان بایرن مونیخ بود، دیداری که با شکست 0-3 این تیم به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی یادآوری تلخی از شکست 2-8 سال قبل برابر باشگاه آلمانی در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان بود.

برخی منابع خبری اسپانیا پس از این بازی مدعی شدند که خوان لاپورتا، رییس باشگاه، به همراه قائم مقام و مدیر ورزشی خود تا پاسی از نیمه شب در نوکمپ حضور داشته و شرایط برون رفت از بحران را بررسی کردند.

حالا مارسلو بچلر که مفسر تی ان تی اسپرت و رادیو ایتالیاست و به صورت تخصصی خبرهای پیرامون باشگاه بارسلونا را دنبال و گزارش می‌کند مدعی شده که هیئت مدیره این باشگاه در جریان جلسه امروز احتمال اخراج فوری رونالد کومان از هدایت این تیم را مورد بررسی قرار داده است.

 

 

گفته می‌شود اخراج مربی هلندی با پرداخت غرامت 12 میلیون یورویی برای آنها همراه خواهد بود اما با این حال بعضی از اعضای هیئت مدیره با این تصمیم موافق بودند. اما بعضی دیگر ترجیح می‌دهند چند هفته صبر کرده و در انتظار پیشرفت شرایط تیم بمانند. به هرحال باید به این نکته نیز توجه کرد که این جلسه به صورت فوری و به طور خاص برای تصمیم گیری درباره آینده کومان برگزار نشده، بلکه تاریخ و زمان برگزاری آن از قبل مشخص شده بود.

هنوز منبع خبری دیگری به این موضوع اشاره نکرده اما مارسلو بچلر به دلیل خبری که پیش از جدایی نیمار از بارسلونا و انتقالش به پاری سن ژرمن از این موضوع منتشر کرده بود، از سوی بسیاری افراد به عنوان منبع قابل اعتنایی درباره حواشی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود.

لاپورتا رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاپورتا رونالد کومان سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت