Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:06:58 GMT

وزیر اطلاعات: رویکرد دولت ارتباط با کشورهای همسایه است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۰۱۲۴

وزیر اطلاعات: رویکرد دولت ارتباط با کشورهای همسایه است

به گزارش شامگاه پنجشنبه روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت، با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: از اولویت‌های مهم دولت بحث سلامت و کرونا است که رئیس جمهوری همه دولت را برای حل مسأله واکسن بسیج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی واردات واکسن‌های ویژه دانش آموزان و دانشجویان را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم با تزریق این واکسن‌ها مدارس و دانشگاه‌ها هر چه زودتر حضوری شوند و تلاش مضاعف دولت بر این است که تا پایان سال مراسم‌، اجتماعات و کسب و کارها به حالت عادی برگردد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر لزوم ایجاد امید در جامعه گفت: احیای سرمایه اجتماعی در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

برخی به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان هستند

 تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در این دیدار گفت: این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است و مردم باید مراقب باشند چراکه افرادی از روی جهل و یابصورت سازمان یافته و وابسته به گروه‌های شکست خورده معاند به دنبال شکاف میان مردم و مسئولان هستند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی با اشاره به وظیفه و اصحاب فرهنگ و رسانه در یاری رساندن به دولت و مقابله با دشمنان افزود: در تاریخ موارد زیادی داریم که مردم با حاکم عادل همراهی نکردند و شخصیتی مانند امیرالمؤمنین(ع) در غربت خانه نشین شدند.

وی با تاکید بر لزوم معرفت افزایی مسئولان و مدیران در مسائل دینی و اعتقادی، اظهار کرد: به ویژه افرادی که در مسئولیت‌های مهم قرار می‌گیرند نیاز به تقویت اعتقادات و مباحث دینی دارند و نباید از این مسائل غافل شوند.

به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری، اینکه دولت مردان برای زیارت حضرت معصومه(ع) و دیدار با مراجع و علما اهتمام دارند بسیار ارزشمند است و امیدواریم این دولت منسجم بتواند در خط مستقیم حرکت کند و عمل به منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

سعیدی با بیان اینکه اگر کسی تقوا داشته باشد خداوند راه را به او نشان می‌دهد، افزود: اگر چه که مؤمن باید در هر کاری که انجام می دهد تخصص پیدا کند اما اگر تلاش خود را انجام دهیم و تقوای الهی را در کارهای خود رعایت کنیم خداوند راه‌های ناشناخته را برای ما باز و کارهای ناممکن را ممکن می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه هرکس نصرت و کمک خدا را می‌خواهد باید خدا و دین خدا را یاری کند، گفت: باید نسبت به رعایت تقوا به عنوان یک ارزش و نسبت به یاری دین خدا به عنوان یک وظیفه عمل کرد زیرا این دو عامل در گشایش کارها بسیار مؤثر است و کمک و یاری خداوند را برای ما به دنبال دارد.

وزیر اطلاعات روز پنجشنبه در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

این دیدارها بدون اعلام قبلی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

برچسب‌ها سید اسماعیل خطیب قم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید اسماعیل خطیب قم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سید اسماعیل خطیب قم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز دوشنبه پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا، با بیان اینکه این سفر به دعوت روسای جمهور دو کشور دوست انجام می‌شود، تصریح کرد: کشور پاکستان از جمله کشورهای مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه‌ تاریخی و تمدنی با ایران است که همواره روابط سیاسی و اقتصادی و نیز همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مورد توجه دو کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: رئیسی دوشنبه به پاکستان سفر می‌کند

رئیس جمهور با اشاره به نگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه حقوق بشر، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست همسایگی و توسعه روابط با کشورهای اسلامی و همسو، علاقمند به ارتقای روابط با کشور پاکستان است و در این سفر مسائل مختلفی از جمله مسائل اقتصادی و تجاری، انرژی و مسائل مرزی با دولت پاکستان مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

رئیسی همچنین با بیان اینکه سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست، از هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری مبادلات تجاری و اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه دو کشور در این زمینه خبر داد و گفت: مردم پاکستان، مردمی مومن، متدین و علاقمند به ارزش‌های انقلاب اسلامی بویژه به امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند و محبت و ارادت خود به ایران اسلامی را بارها به اثبات رسانده‌اند، ما امنیت این کشور را امنیت خود می‌دانیم و معتقدیم تثبیت و ارتقای امنیت نقاط مرزی به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سریلانکا را از جمله اهداف سفر خود به این کشور عنوان کرد و با اشاره به رشد قابل توجه همکاری‌های دو کشور در حوزه فنی و مهندسی ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در ارتقای سطح روابط میان ایران و سریلانکا باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227974 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • ◄ افزایش حجم تجارت ایران با 15 کشور همسایه در سال 1402
  • ارتقای روابط راهبردی با همسایه سبز
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • نگاه کرامت‌مندانه ایران به کشورهای همسایه برای تشکیل یک منطقه قوی
  • ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است