Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا پایان هفته جاری آمار واکسیناسیون کرونا به ۹ میلیون دُز می رسد گفت: میزان تزریق واکسن در هفته آینده به بیش از ۱۰ میلیون دُز در هفته می رسد.

به گزارش ایرنا، دکتر «بهرام عین‌اللهی» پنجشنبه شب در بازدید از مرکز واکسیناسیون تالار قرآن همدان با بیان اینکه رکود جهانی تزریق واکسیناسیون در ایران شکسته شد افزود: هفت میلیون و ۷۰۰ هزار دُز واکسن از ابتدای هفته جاری تاکنون تزریق شده است که آمار واکسیناسیون در کشور به ۴۰ میلیون دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: میزان تزریق واکسن تا تیرماه به پنج میلیون دُز رسیده بود اما از تیرماه تاکنون در مدت یک و نیم ماه ۳۵ میلیون دُز تزریق شده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره بازگشایی دانشگاه ها نیز گفت: همه اساتید دانشگاهها واکسینه شدند و تزریق واکسن به دانشجویان هم از هفته گذشته آغاز شده است.

عین‌اللهی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی از ۱۵ مهر بازگشایی می شود ، اما درباره وزارت علوم باید مسوولان وزارتخانه متبوع تصمیم گیری کنند با این وجود تلاش برای بازگشایی تمامی دانشگاه ها تا دو سه هفته آینده است.

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس مستلزم واکسینه شدن تمامی دانش آموزان است که مقدمات واکسینه شدن این گروه سنی نیز در حال فراهم شدن است.

عین‌اللهی گفت: داشتن کارت واکسن برای دریافت برخی خدمات یا ورود به مکان های پر تجمع از جمله فرودگاه الزامی است چرا که احتمال سرایت بیماری در این مکان ها زیاد است.

به گزارش ایرنا، دکتر «بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه در بدو ورود به استان همدان از مرکز واکسیناسیون شماره یک شهرستان اسدآباد بازدید کرد.

بازدید از روند واکسیناسیون در تالار قرآن شهر همدان از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر بود.

همچنین دکتر «بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه این سفر در ستاد کرونا استان همدان در محل استانداری حضور یافت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: درمان و آموزش پزشکی واکسینه شدن وزیر بهداشت میلیون د ز عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند