Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان و در دور نیمه نهایی این رقابت‌ها محمد نبی رضایی در بخش کانوی تک نفره ۱۰۰۰ متر راهی فینال B بازی‌ها شد.

نبی رضایی بعد از صعود به نیمه نهایی در این دور به مصاف رقیبان خود از کشور‌های بلاروس، مجارستان، ایتالیا، بلغارستان، اسلواکی، استونی و لیتوانی رفت و در نهایت با ثبت زمان ۴:۰۵:۸۹ ششم و راهی فینال B شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان/ نبی رضایی راهی نیمه نهایی شد

مسابقات فینال B روز شنبه ۲۷ شهریور ماه برگزار می‌شوند. رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام به میزبانی دانمارک و در شهر کپنهاگ در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون قایقرانی نبی رضایی فینال B

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • نبی رضایی سهمیه کانوی المپیک را کسب کرد/ دومین سهمیه برای قایقران
  • صعود مستقیم علی آقا میرزایی و نبی رضایی به فینال انتخابی المپیک
  • صعود مستقیم علی آقامیرزایی به فینال ۱۰۰۰ متر کایاک
  • صعود مستقیم نبی رضایی به فینال کانوی ۱۰۰۰ متر