Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مرحله دوم از بیست و پنجمین دوره رقابت های دو و میدانی بانوان قهرمانی باشگاه های ایران، امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با شکستن رکورد ملی و باشگاهی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی قهرمان این ماده شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در دو ۴ در ۴۰۰ متر امدادی با ترکیب شهلا محمودی، الهام کاکلی، هانیه ثمری و مریم محمودی موفق شد با ثبت زمان ۳:۵۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۴ رکورد ملی و باشگاهی این ماده را جابه جا کند. رکورد پیشین این ماده با زمان ۳:۵۲.۳۷ دقیقه متعلق به تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود.

بانوان دونده دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نخست این رقابت‌ها نیز با ترکیب الهام کاکلی، فائزه آشورپور، فائزه نسایی و ساناز امیری‌پور در دوی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی موفق شدند با ثبت زمان ۴۶.۹۱ ثانیه رکورد ۴۷ ساله این ماده را بشکند.

این قدیمی‌ترین رکورد دوومیدانی بانوان ایران بود و با حدنصاب ۴۷.۵۰ ثانیه در اختیار تیم ملی دو و میدانی ایرانی قرار داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111372 برچسب‌ها تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب